Quote from Jonny Persson on 31 March 2010, 10:21Nej, vatten springer man genom. Inte runt.
Nej, vatten springer man genom. Inte runt.
Quote from Elias Engqvist on 31 March 2010, 10:28Precis - goretex i skor tex har jag aldrig förstått mig på. Det viktiga är att skon inte suger åt sig vatten. Våt blir man (nästan) alltid i skogen, det mesta rinner ut om ett tag. Men man tar inte sina fina lätta asfaltsskor i skogen utan några som är gj
Precis - goretex i skor tex har jag aldrig förstått mig på. Det viktiga är att skon inte suger åt sig vatten. Våt blir man (nästan) alltid i skogen, det mesta rinner ut om ett tag. Men man tar inte sina fina lätta asfaltsskor i skogen utan några som är gj
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 10:33Grisar 🙂
Det är märkligt men jag har löpt från och till i 25-30 år, jag skippar aldrig ett inplanerat pass pga väder och jag löper mest i skog o mark men jag kan knappt minnas att jag varit dyngsur varken av regn eller vattenpölar!
Jag har halkat omkrin
Grisar 🙂
Det är märkligt men jag har löpt från och till i 25-30 år, jag skippar aldrig ett inplanerat pass pga väder och jag löper mest i skog o mark men jag kan knappt minnas att jag varit dyngsur varken av regn eller vattenpölar!
Jag har halkat omkrin
Quote from Elias Engqvist on 31 March 2010, 10:35Låter konstigt. Antingen är du Jesus eller också kanske du varit för trött för att märka vattnet?
Låter konstigt. Antingen är du Jesus eller också kanske du varit för trött för att märka vattnet?
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 10:38Det är så kul på OL-träning med barn, när de frågar om man verkligen får hoppa i lerpölarna, och svaret är ja.
Det brukar vara det roligaste med träningen, och sen springer de i alla pölarna.
Så jag brukar också plaska på bara för att det är kul.:-)
Fa
Det är så kul på OL-träning med barn, när de frågar om man verkligen får hoppa i lerpölarna, och svaret är ja.
Det brukar vara det roligaste med träningen, och sen springer de i alla pölarna.
Så jag brukar också plaska på bara för att det är kul.:-)
Fa
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 10:47Jo jag har funderat på orienterarskor. Häromdagen gav jag mig in på terrrängspåren närmast här, kortsväng bara för att kolla, där snön låg kvar, inte trevlig snö alls och började fundera på om jag kan springa i mina vikingkängor (likadana som barnens).
M
Jo jag har funderat på orienterarskor. Häromdagen gav jag mig in på terrrängspåren närmast här, kortsväng bara för att kolla, där snön låg kvar, inte trevlig snö alls och började fundera på om jag kan springa i mina vikingkängor (likadana som barnens).
M
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 10:52Att bedöma vattendjupet är viktigt om man väljer gore tex-skor. Det som kommer in, kommer liksom inte ut igen så man vill inte trampa i så djupt att det rinner in vatten vid anklarna. Då är det mycket bättre med väldränerade skor med låg våtvikt á la OL-s
Att bedöma vattendjupet är viktigt om man väljer gore tex-skor. Det som kommer in, kommer liksom inte ut igen så man vill inte trampa i så djupt att det rinner in vatten vid anklarna. Då är det mycket bättre med väldränerade skor med låg våtvikt á la OL-s
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 10:55Ja det är en särskild känsla när man är ute i skogen i höga grönstövlar och felbedömt vattendjupet ....
Ja det är en särskild känsla när man är ute i skogen i höga grönstövlar och felbedömt vattendjupet ....
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 10:59Mmm,kallt träskvatten i stövel, mysigt! 😀
Mmm,kallt träskvatten i stövel, mysigt! 😀
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 11:01Maken hävdar att tevor (utan strumpor) är utmärkta för vadning.
Maken hävdar att tevor (utan strumpor) är utmärkta för vadning.