Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 19:50Jag tycker då att jag klarar mig bra med ett par vinterskor och ett par vår-sommar-höst-skor.....
Jag tycker då att jag klarar mig bra med ett par vinterskor och ett par vår-sommar-höst-skor.....
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 20:009 par löparskor, nästan alla för olika form av löpning.
Lägger vi sen till skidskorna och cykelskorna så blir det tvåsiffrigt,
Och jag använder alla
Får nog klassas som "lite" sjukt. 🙂
9 par löparskor, nästan alla för olika form av löpning.
Lägger vi sen till skidskorna och cykelskorna så blir det tvåsiffrigt,
Och jag använder alla
Får nog klassas som "lite" sjukt. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 21:17Jag har endast två½ par skor:
Ett par VFF sprint och ett par Inov8 212 när fotsulorna blir för ömma/underlaget allt för halt (Inov8 skorna kompletteras med microspikes när det är för isigt)
En stor fördel med VFF är att dom inte har någon dämpning som
Jag har endast två½ par skor:
Ett par VFF sprint och ett par Inov8 212 när fotsulorna blir för ömma/underlaget allt för halt (Inov8 skorna kompletteras med microspikes när det är för isigt)
En stor fördel med VFF är att dom inte har någon dämpning som
Quote from Elias Engqvist on 30 March 2010, 21:18Istället är det dina fötter som måste återhämta sig 🙂
Istället är det dina fötter som måste återhämta sig 🙂
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 22:08Och jag som bara har mina Salomon roadracers och aquasocks... men vill ha meeer!! vill ha ett par superlätta racers och VVF 😀
Lunarracers eller pumas orange o*suck* 😀
Och jag som bara har mina Salomon roadracers och aquasocks... men vill ha meeer!! vill ha ett par superlätta racers och VVF 😀
Lunarracers eller pumas orange o*suck* 😀
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 22:37Men snälla nån, inte kan man behöva mer än ett par skor om man springer tre ggr i veckan? Inte visste jag att löpning var en materialsport. (H)
Men snälla nån, inte kan man behöva mer än ett par skor om man springer tre ggr i veckan? Inte visste jag att löpning var en materialsport. (H)
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 22:46Helt sant. De allra flesta behöver egentligen inte mer en ett par löparskor och knappt det. En dam i min bekantskapskrets delar till och med skor med sin dotter vilket funkar bra eftersom den ena springer några pass i veckan och den andra enbart på helger
Helt sant. De allra flesta behöver egentligen inte mer en ett par löparskor och knappt det. En dam i min bekantskapskrets delar till och med skor med sin dotter vilket funkar bra eftersom den ena springer några pass i veckan och den andra enbart på helger
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 09:14Skor efter väderläge är nog det jag är mest inne på just nu. Vad springer man i när skogen är ett träsk framöver?
Skulle över en bäck i måndags och upptäckte att det var åtminstone 10 cm vatten på spången över ... Funderade på storstövlar.
(jag tog en ann
Skor efter väderläge är nog det jag är mest inne på just nu. Vad springer man i när skogen är ett träsk framöver?
Skulle över en bäck i måndags och upptäckte att det var åtminstone 10 cm vatten på spången över ... Funderade på storstövlar.
(jag tog en ann
Quote from Jonny Persson on 31 March 2010, 09:49Orienteringsskor brukar vara bra i skogen...
Orienteringsskor brukar vara bra i skogen...
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 10:09Orienterar man viker man inte ned sig för lite vatten... 😉
Oavsett skor.
Orienterar man viker man inte ned sig för lite vatten... 😉
Oavsett skor.