Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 11:12Mina Inov-8 Mudclaw är bra för att de släpper ut vattnet direkt när det kommit in. Mina Jalas är så pass täta, så vattnet kommer in direkt, via hålet där man sticker in foten, men rinner inte ut igen.
Ett tips för att behålla fötterna varma, är Seal-skin
Mina Inov-8 Mudclaw är bra för att de släpper ut vattnet direkt när det kommit in. Mina Jalas är så pass täta, så vattnet kommer in direkt, via hålet där man sticker in foten, men rinner inte ut igen.
Ett tips för att behålla fötterna varma, är Seal-skin
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 11:18Moses var också bra på att vara torrskodd.
Moses var också bra på att vara torrskodd.
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 11:36David: Det finns inga bevis för det. Han vimsade ju runt i öknen ett bra tag efter att ha delat på vattnet. Och det vore ju konstigt om skorna INTE skulle hinna torka på 40 år.
David: Det finns inga bevis för det. Han vimsade ju runt i öknen ett bra tag efter att ha delat på vattnet. Och det vore ju konstigt om skorna INTE skulle hinna torka på 40 år.
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 12:57Han går i sandaler och inte vadarstövlar på alla bilder jag har sett.
Han går i sandaler och inte vadarstövlar på alla bilder jag har sett.
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 13:04Bilderna är photoshoppade. Sponsrade av en sandalfabrikör.
En annan teori kring varför vissa inte blir blöta om fötterna är att de inte tycker om det. Jag avskyr all sorts kladd och gegg och klarar oftast att både måla, låga mat och baka utan att söla ne
Bilderna är photoshoppade. Sponsrade av en sandalfabrikör.
En annan teori kring varför vissa inte blir blöta om fötterna är att de inte tycker om det. Jag avskyr all sorts kladd och gegg och klarar oftast att både måla, låga mat och baka utan att söla ne
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 17:13Jag har bara 1 par löparskor...
Jag bör mao skaffa mig åtminstone 1 par till? Jag springer väldigt mycket på asfalt. Ibland blir det dock en tur på skogstigar (inte så ofta som jag skulle vilja).
Jag har bara 1 par löparskor...
Jag bör mao skaffa mig åtminstone 1 par till? Jag springer väldigt mycket på asfalt. Ibland blir det dock en tur på skogstigar (inte så ofta som jag skulle vilja).
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 20:48Nu drar det i skoköpartarmen, ett par för terräng också..
O en skohylla till (H)
Nu drar det i skoköpartarmen, ett par för terräng också..
O en skohylla till (H)
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 19:40På diskussionen låter det som att status ligger i många skor, en "sjuk" köplust och konsumtion är i grunden något positivt. Kanske signalerar det möjligheten dvs god ekonomi. Någon psykolog har skrivit att shopping ger en känsla av makt. Kan vara så men..
På diskussionen låter det som att status ligger i många skor, en "sjuk" köplust och konsumtion är i grunden något positivt. Kanske signalerar det möjligheten dvs god ekonomi. Någon psykolog har skrivit att shopping ger en känsla av makt. Kan vara så men..
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 20:02Nja. Det hög skor jag har har jag samlat på mig under många år. Att köpa löparskor, även om man skulle köpa flera per år känns inte som någon jätteskadlig konsumtion. Skorna använder jag till exempel till att springa till och från jobbet dagligen. Mina gr
Nja. Det hög skor jag har har jag samlat på mig under många år. Att köpa löparskor, även om man skulle köpa flera per år känns inte som någon jätteskadlig konsumtion. Skorna använder jag till exempel till att springa till och från jobbet dagligen. Mina gr
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 20:43Jag har tre par.
Asfalt, terräng och snö. =)
Jag har tre par.
Asfalt, terräng och snö. =)