Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning2 par löparskor??
You need to log in to create posts and topics.

Mina Inov-8 Mudclaw är bra för att de släpper ut vattnet direkt när det kommit in. Mina Jalas är så pass täta, så vattnet kommer in direkt, via hålet där man sticker in foten, men rinner inte ut igen.

Ett tips för att behålla fötterna varma, är Seal-skin

Moses var också bra på att vara torrskodd.

David: Det finns inga bevis för det. Han vimsade ju runt i öknen ett bra tag efter att ha delat på vattnet. Och det vore ju konstigt om skorna INTE skulle hinna torka på 40 år.

Han går i sandaler och inte vadarstövlar på alla bilder jag har sett.

Bilderna är photoshoppade. Sponsrade av en sandalfabrikör.

En annan teori kring varför vissa inte blir blöta om fötterna är att de inte tycker om det. Jag avskyr all sorts kladd och gegg och klarar oftast att både måla, låga mat och baka utan att söla ne

Jag har bara 1 par löparskor...

Jag bör mao skaffa mig åtminstone 1 par till? Jag springer väldigt mycket på asfalt. Ibland blir det dock en tur på skogstigar (inte så ofta som jag skulle vilja).

Nu drar det i skoköpartarmen, ett par för terräng också..

O en skohylla till (H)

På diskussionen låter det som att status ligger i många skor, en "sjuk" köplust och konsumtion är i grunden något positivt. Kanske signalerar det möjligheten dvs god ekonomi. Någon psykolog har skrivit att shopping ger en känsla av makt. Kan vara så men..

Nja. Det hög skor jag har har jag samlat på mig under många år. Att köpa löparskor, även om man skulle köpa flera per år känns inte som någon jätteskadlig konsumtion. Skorna använder jag till exempel till att springa till och från jobbet dagligen. Mina gr

Jag har tre par.

Asfalt, terräng och snö. =)