Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 02:16680K/2000K.
680K/2000K.
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 10:1643 mil
43 mil
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 10:47Klarat 53 mil hittills efter gårdagens långpass. Ligger lite efter pga influsan. Med tre små barn finns det en hel del mikrober i luften som skapar ofrivilliga viloveckor. Men löpningen gör att jag är mycket mer sällan småförkyld än tidigare.
Nu när snö
Klarat 53 mil hittills efter gårdagens långpass. Ligger lite efter pga influsan. Med tre små barn finns det en hel del mikrober i luften som skapar ofrivilliga viloveckor. Men löpningen gör att jag är mycket mer sällan småförkyld än tidigare.
Nu när snö
Quote from Funbeat user on 10 April 2013, 22:07129 mil det går inte o sluta=) hrm tror de blir mer cykling framöver dåminskar nog mängden lite
det finns så många lopp jag vill vara med på
129 mil det går inte o sluta=) hrm tror de blir mer cykling framöver dåminskar nog mängden lite
det finns så många lopp jag vill vara med på
Quote from Funbeat user on 17 April 2013, 07:45Så då har jag kommit upp i 80mil i alla fall. Ligger några mil före plan men snart börjar det komma veckor med lopp och då blir träningsdosen mindre så det är nog bra att ha litet tillgodo 🙂
Så då har jag kommit upp i 80mil i alla fall. Ligger några mil före plan men snart börjar det komma veckor med lopp och då blir träningsdosen mindre så det är nog bra att ha litet tillgodo 🙂
Quote from Funbeat user on 21 April 2013, 15:44659 km till dags dato, egentligen precis enligt planen, men jag hade hellre legat lite före planen för att ha lite marginal... (H)
Kram,
Jenny
659 km till dags dato, egentligen precis enligt planen, men jag hade hellre legat lite före planen för att ha lite marginal... (H)
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 23 April 2013, 17:56Törs man hänga på? Har visserligen 1500 som mitt egna mål, men ligger just nu t.o.m. lite över för 2000. Misstänker att det kommer att bli problem senare under semesterresor (bl.a. på båt), men varför inte. Måste ju ligga i så att jag har marginal för Göt
Törs man hänga på? Har visserligen 1500 som mitt egna mål, men ligger just nu t.o.m. lite över för 2000. Misstänker att det kommer att bli problem senare under semesterresor (bl.a. på båt), men varför inte. Måste ju ligga i så att jag har marginal för Göt
Quote from Funbeat user on 23 April 2013, 20:56Välkommen till 200 mila-tråden, Anders G!
Klart att du törs! Tordes jag, så törs du! 😉
Jag klarade visserligen 220 mil förra året, men det är mycket som kan komma emellan! Livet, till exempel! Det är kul att sporra varandra och att sporras av andra!
Kra
Välkommen till 200 mila-tråden, Anders G!
Klart att du törs! Tordes jag, så törs du! 😉
Jag klarade visserligen 220 mil förra året, men det är mycket som kan komma emellan! Livet, till exempel! Det är kul att sporra varandra och att sporras av andra!
Kra
Quote from Funbeat user on 25 April 2013, 16:43795K/2000K - har en liten marginal för eventuella skador 🙂
795K/2000K - har en liten marginal för eventuella skador 🙂
Quote from Funbeat user on 2 May 2013, 09:3257 mil 🙂
57 mil 🙂