Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning2000 km under 2013 🙂
You need to log in to create posts and topics.

680K/2000K.

43 mil

Klarat 53 mil hittills efter gårdagens långpass. Ligger lite efter pga influsan. Med tre små barn finns det en hel del mikrober i luften som skapar ofrivilliga viloveckor. Men löpningen gör att jag är mycket mer sällan småförkyld än tidigare.

Nu när snö

129 mil det går inte o sluta=) hrm tror de blir mer cykling framöver dåminskar nog mängden lite
det finns så många lopp jag vill vara med på

Så då har jag kommit upp i 80mil i alla fall. Ligger några mil före plan men snart börjar det komma veckor med lopp och då blir träningsdosen mindre så det är nog bra att ha litet tillgodo 🙂

659 km till dags dato, egentligen precis enligt planen, men jag hade hellre legat lite före planen för att ha lite marginal... (H)
Kram,
Jenny

Törs man hänga på? Har visserligen 1500 som mitt egna mål, men ligger just nu t.o.m. lite över för 2000. Misstänker att det kommer att bli problem senare under semesterresor (bl.a. på båt), men varför inte. Måste ju ligga i så att jag har marginal för Göt

Välkommen till 200 mila-tråden, Anders G!
Klart att du törs! Tordes jag, så törs du! 😉
Jag klarade visserligen 220 mil förra året, men det är mycket som kan komma emellan! Livet, till exempel! Det är kul att sporra varandra och att sporras av andra!
Kra

795K/2000K - har en liten marginal för eventuella skador 🙂

57 mil 🙂