Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 11:51Tibor, jag trodde du lyssande på metal i stället för kroppen..? m/ 😉 m/
Tibor, jag trodde du lyssande på metal i stället för kroppen..? m/ 😉 m/
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 11:57Naturligtvis, illbatting. Men det är *under* springturen, det. Kroppen lyssnar jag på före springturen. 🙂
Naturligtvis, illbatting. Men det är *under* springturen, det. Kroppen lyssnar jag på före springturen. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2013, 11:59Ah, så klart.
Ah, så klart.
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 02:00Halva inne, passerade 100 mil någon gång i natt... 😉
Halva inne, passerade 100 mil någon gång i natt... 😉
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 09:36Grattis Magnus!
Själv ligger jag bara på 54 mil än så länge, men hoppas på att det tuffar på framöver...
Blir det en halvtidsskål?
Kram,
Jenny
Grattis Magnus!
Själv ligger jag bara på 54 mil än så länge, men hoppas på att det tuffar på framöver...
Blir det en halvtidsskål?
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 13:51Går dåligt dessvärre, släpar efter pga en hel del småskavanker som gör att jag fått minska träningsmängden de senaste veckorna. Har bara fått ihop 43 mil hittills och är osäker på om målet går att nå i år. Kanske får modifiera målet till 150 mil.
Går dåligt dessvärre, släpar efter pga en hel del småskavanker som gör att jag fått minska träningsmängden de senaste veckorna. Har bara fått ihop 43 mil hittills och är osäker på om målet går att nå i år. Kanske får modifiera målet till 150 mil.
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 14:33Det fixar vi, Joakim. Jag ligger bara en mara före dig och tänker inte ge upp.
Det fixar vi, Joakim. Jag ligger bara en mara före dig och tänker inte ge upp.
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 16:26🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 15:44Har kommit upp i 55 mil i år. Än så länge på spåret, men är fortfarande seg efter förkylningen och astman.
Kram,
Jenny
(Edit: korrigering av totalt felaktig inmatning... Totalt 55 mil i år ska det vara...)
Har kommit upp i 55 mil i år. Än så länge på spåret, men är fortfarande seg efter förkylningen och astman.
Kram,
Jenny
(Edit: korrigering av totalt felaktig inmatning... Totalt 55 mil i år ska det vara...)
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 17:5778,5mil än så länge här 🙂
78,5mil än så länge här 🙂