Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 10:20103 mil mysjogg avklarat
är det mer än jag som har fastnat av denna högst endorfinbringande aktivitet. Hrm ibland även adrenalinbringande då en del ofrivilliga balansövningar tar plats ibland på ishögare i vägen. Svårt val isberget eller vattenpölen.
I os
103 mil mysjogg avklarat
är det mer än jag som har fastnat av denna högst endorfinbringande aktivitet. Hrm ibland även adrenalinbringande då en del ofrivilliga balansövningar tar plats ibland på ishögare i vägen. Svårt val isberget eller vattenpölen.
I os
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 10:20Imponerande Tonni 😀
Imponerande Tonni 😀
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 10:34Jag måste göra något fel med min löpning, efter 173 mil sedani augusti upplever jag fortfarande inga fysiska positiva effekter av löpningen. Inga endorfiner eller adrenalin, bara ömmande muskler och smärta i leder och benhinnor.
Jag måste göra något fel med min löpning, efter 173 mil sedani augusti upplever jag fortfarande inga fysiska positiva effekter av löpningen. Inga endorfiner eller adrenalin, bara ömmande muskler och smärta i leder och benhinnor.
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 11:07Niklas, du får ha lite tålamod.
Ge det ett decennium så ska du se att det lossnar.
(2-7-52-10)
Niklas, du får ha lite tålamod.
Ge det ett decennium så ska du se att det lossnar.
(2-7-52-10)
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 15:47Skulle ha sprungit premiärmilen idag, men det blev istället en överdådig Roast Steak på hotell i London. 758 mil hittills. Firar med en ljummen öl senare (klarar inte ens ett enda litet mintchip just nu).
Skulle ha sprungit premiärmilen idag, men det blev istället en överdådig Roast Steak på hotell i London. 758 mil hittills. Firar med en ljummen öl senare (klarar inte ens ett enda litet mintchip just nu).
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 18:24Jenny, vem sa varje dag båda hållen? Spring på morgonen en eller två dagar i veckan.
Jenny, vem sa varje dag båda hållen? Spring på morgonen en eller två dagar i veckan.
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 18:37Efter veckans 71,4 har jag sprungit 657km iår 🙂
Efter veckans 71,4 har jag sprungit 657km iår 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 18:4274,5 mil när denna veckan är slut efter dagens 10k-tävling. Efter ett par svajjiga veckor där det verkliga livet kommit iväg för min löpning ligger jag två veckomängder efter för årets mål.
74,5 mil när denna veckan är slut efter dagens 10k-tävling. Efter ett par svajjiga veckor där det verkliga livet kommit iväg för min löpning ligger jag två veckomängder efter för årets mål.
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 20:03Magnus H,
Ingen sa varje dag båda hållen. Jag försöker redan nu springa hem från jobbet två gånger/vecka. Om jag vill hålla mig undan fler bussturer, för att undvika smitta, måste jag springa fler gånger/vecka... Jag behöver träna många år till innan jag
Magnus H,
Ingen sa varje dag båda hållen. Jag försöker redan nu springa hem från jobbet två gånger/vecka. Om jag vill hålla mig undan fler bussturer, för att undvika smitta, måste jag springa fler gånger/vecka... Jag behöver träna många år till innan jag
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 23:11Okej, trodde det var 16 km du inte tyckte du skulle klara.
Okej, trodde det var 16 km du inte tyckte du skulle klara.