Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning2000 km under 2013 🙂
You need to log in to create posts and topics.

103 mil mysjogg avklarat
är det mer än jag som har fastnat av denna högst endorfinbringande aktivitet. Hrm ibland även adrenalinbringande då en del ofrivilliga balansövningar tar plats ibland på ishögare i vägen. Svårt val isberget eller vattenpölen.
I os

Imponerande Tonni 😀

Jag måste göra något fel med min löpning, efter 173 mil sedani augusti upplever jag fortfarande inga fysiska positiva effekter av löpningen. Inga endorfiner eller adrenalin, bara ömmande muskler och smärta i leder och benhinnor.

Niklas, du får ha lite tålamod.
Ge det ett decennium så ska du se att det lossnar.
(2-7-52-10)

Skulle ha sprungit premiärmilen idag, men det blev istället en överdådig Roast Steak på hotell i London. 758 mil hittills. Firar med en ljummen öl senare (klarar inte ens ett enda litet mintchip just nu).

Jenny, vem sa varje dag båda hållen? Spring på morgonen en eller två dagar i veckan.

Efter veckans 71,4 har jag sprungit 657km iår 🙂

74,5 mil när denna veckan är slut efter dagens 10k-tävling. Efter ett par svajjiga veckor där det verkliga livet kommit iväg för min löpning ligger jag två veckomängder efter för årets mål.

Magnus H,
Ingen sa varje dag båda hållen. Jag försöker redan nu springa hem från jobbet två gånger/vecka. Om jag vill hålla mig undan fler bussturer, för att undvika smitta, måste jag springa fler gånger/vecka... Jag behöver träna många år till innan jag

Okej, trodde det var 16 km du inte tyckte du skulle klara.