Quote from Funbeat user on 23 March 2013, 09:33491 km hittills.
0 km denna vecka, 53 km förra veckan. Åkte på en bihåleinflammation och så snart jag blev fri från den fick jag hostan från helvetet. Blir ingen träning denna vecka... 🙁
Hoppas att jag kommer igång med träningen igen under nästa vecka,
491 km hittills.
0 km denna vecka, 53 km förra veckan. Åkte på en bihåleinflammation och så snart jag blev fri från den fick jag hostan från helvetet. Blir ingen träning denna vecka... 🙁
Hoppas att jag kommer igång med träningen igen under nästa vecka,
Quote from Funbeat user on 23 March 2013, 17:54Jenny: "håll er friska" stavas "Håll er undan folk - bli långlöpare!" 😉
Jenny: "håll er friska" stavas "Håll er undan folk - bli långlöpare!" 😉
Quote from Funbeat user on 23 March 2013, 19:31Anders B:
Japp, jag har känt mig hypokondrisk när jag hört hostande och snorande på kommunala färdmedel... Längtat efter att få springa, men för min del är det liiiite (stavas jättemycket) för långt för att kunna springa tur och retur varje arbetsdag. Jag
Anders B:
Japp, jag har känt mig hypokondrisk när jag hört hostande och snorande på kommunala färdmedel... Längtat efter att få springa, men för min del är det liiiite (stavas jättemycket) för långt för att kunna springa tur och retur varje arbetsdag. Jag
Quote from Funbeat user on 23 March 2013, 19:37Annars är ju 16 km lagom för ett härligt pass på morgonen, antingen långpass om man tycker det är långt eller lugn distans om man tycker så. Särskitl nu när det blir vår och fägelkvitter.
Jag är nog ingen långlöpare heller dock.
Annars är ju 16 km lagom för ett härligt pass på morgonen, antingen långpass om man tycker det är långt eller lugn distans om man tycker så. Särskitl nu när det blir vår och fägelkvitter.
Jag är nog ingen långlöpare heller dock.
Quote from Funbeat user on 23 March 2013, 19:49idag spräckte jag 2000km (H)
idag spräckte jag 2000km (H)
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 01:25Kul att hamna under Tonni i tråden...
577K/2000K
Kul att hamna under Tonni i tråden...
577K/2000K
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 09:33Grattis Tonni!
Förbaskat bra jobbat! Eller snarare, helt otroligt! (t+)
Firar dig med en skål någon dag när jag inte är förkyld!Magnus H: Tur och retur jobbet 5 dagar/vecka skulle innebära 16 mils löpning bara på transportlöpning... Ligger väl på ca 4 m
Grattis Tonni!
Förbaskat bra jobbat! Eller snarare, helt otroligt! (t+)
Firar dig med en skål någon dag när jag inte är förkyld!
Magnus H: Tur och retur jobbet 5 dagar/vecka skulle innebära 16 mils löpning bara på transportlöpning... Ligger väl på ca 4 m
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 09:41Det är kul att delar av eliten hänger här på funbeat så man får lite perspektiv på sitt eget springande. Noterade idag att Buud har sprungit lika långt de senaste 28 dagarna som jag har gjort under hela året hittills.
Det är kul att delar av eliten hänger här på funbeat så man får lite perspektiv på sitt eget springande. Noterade idag att Buud har sprungit lika långt de senaste 28 dagarna som jag har gjort under hela året hittills.
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 10:13Tonni enligt din kalender sprängde du 1000km?
Tonni enligt din kalender sprängde du 1000km?
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 10:19ja från det jag blev medlem här ja. men tiden innan det. har väl sprungit innan det med.
ja från det jag blev medlem här ja. men tiden innan det. har väl sprungit innan det med.