Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning2000 km under 2013 🙂
You need to log in to create posts and topics.

491 km hittills.
0 km denna vecka, 53 km förra veckan. Åkte på en bihåleinflammation och så snart jag blev fri från den fick jag hostan från helvetet. Blir ingen träning denna vecka... 🙁
Hoppas att jag kommer igång med träningen igen under nästa vecka,

Jenny: "håll er friska" stavas "Håll er undan folk - bli långlöpare!" 😉

Anders B:
Japp, jag har känt mig hypokondrisk när jag hört hostande och snorande på kommunala färdmedel... Längtat efter att få springa, men för min del är det liiiite (stavas jättemycket) för långt för att kunna springa tur och retur varje arbetsdag. Jag

Annars är ju 16 km lagom för ett härligt pass på morgonen, antingen långpass om man tycker det är långt eller lugn distans om man tycker så. Särskitl nu när det blir vår och fägelkvitter.

Jag är nog ingen långlöpare heller dock.

idag spräckte jag 2000km (H)

Kul att hamna under Tonni i tråden...
577K/2000K

Grattis Tonni!
Förbaskat bra jobbat! Eller snarare, helt otroligt! (t+)
Firar dig med en skål någon dag när jag inte är förkyld!

Magnus H: Tur och retur jobbet 5 dagar/vecka skulle innebära 16 mils löpning bara på transportlöpning... Ligger väl på ca 4 m

Det är kul att delar av eliten hänger här på funbeat så man får lite perspektiv på sitt eget springande. Noterade idag att Buud har sprungit lika långt de senaste 28 dagarna som jag har gjort under hela året hittills.

Tonni enligt din kalender sprängde du 1000km?

ja från det jag blev medlem här ja. men tiden innan det. har väl sprungit innan det med.