Quote from Elias Engqvist on 19 March 2013, 10:31Så länge du springer på plan mark ja! Men sluttar det åt nåt håll kan det vara nästan omöjligt att ta sig fram!
Så länge du springer på plan mark ja! Men sluttar det åt nåt håll kan det vara nästan omöjligt att ta sig fram!
Quote from Funbeat user on 19 March 2013, 12:13... och rakt fram. Och inte behöva stanna oväntat. Jag kör dubbat på vintern, men längtar fantastiskt till odubbat väglag. Nu sista veckorna har jag kört odubbat (Sthlm) och där det har varit is så är det ju en märkbar mer stel och spänd löpning - även ra
... och rakt fram. Och inte behöva stanna oväntat. Jag kör dubbat på vintern, men längtar fantastiskt till odubbat väglag. Nu sista veckorna har jag kört odubbat (Sthlm) och där det har varit is så är det ju en märkbar mer stel och spänd löpning - även ra
Quote from Funbeat user on 19 March 2013, 12:33Påga-bläror, skippar man isen behövs inga dubbar (oavsett tönterier som "stegfrekvens" och "framfotasteg)").
Påga-bläror, skippar man isen behövs inga dubbar (oavsett tönterier som "stegfrekvens" och "framfotasteg)").
Quote from Funbeat user on 19 March 2013, 19:52Skippa isen och samtidigt vara kvar i detta land? Hur då? Men jag längtar till sol och värme just nu. I dag ställde jag in löpningen pga detta kalla skitväder. Vintertrött 🙁
Skippa isen och samtidigt vara kvar i detta land? Hur då? Men jag längtar till sol och värme just nu. I dag ställde jag in löpningen pga detta kalla skitväder. Vintertrött 🙁
Quote from Tini Kjellin on 19 March 2013, 19:58Skipping har jag förstått är en bra övning för löptekniken men är det inte lite väl riskabelt att göra det på is?
Skipping har jag förstått är en bra övning för löptekniken men är det inte lite väl riskabelt att göra det på is?
Quote from Funbeat user on 19 March 2013, 21:52Kenneth, jag kan inte påminna mig att jag tvingats ge mig ut på några större löp-eskapader över blankis de senaste decennierna.
Jag kan inte heller påminna mig om att jag direkt ställt in löpningen just på grund av vädret, möjligtvis skjutit lite till sen
Kenneth, jag kan inte påminna mig att jag tvingats ge mig ut på några större löp-eskapader över blankis de senaste decennierna.
Jag kan inte heller påminna mig om att jag direkt ställt in löpningen just på grund av vädret, möjligtvis skjutit lite till sen
Quote from Funbeat user on 20 March 2013, 21:12Illbatting, jag skänker dig gärna all min is. Så kan du dricka josagrogg tills du storknar 🙂
Illbatting, jag skänker dig gärna all min is. Så kan du dricka josagrogg tills du storknar 🙂
Quote from Funbeat user on 20 March 2013, 22:21Jag häller upp så länge.. 😀
Jag häller upp så länge.. 😀
Quote from Funbeat user on 21 March 2013, 09:05är snart uppe i 2000km (t+)
snittar ca: 145-180km per vecka.
är snart uppe i 2000km (t+)
snittar ca: 145-180km per vecka.
Quote from Funbeat user on 21 March 2013, 19:35Snyggt jobbat Tonni!
Snyggt jobbat Tonni!