Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning2000 km under 2013 🙂
You need to log in to create posts and topics.

Så länge du springer på plan mark ja! Men sluttar det åt nåt håll kan det vara nästan omöjligt att ta sig fram!

... och rakt fram. Och inte behöva stanna oväntat. Jag kör dubbat på vintern, men längtar fantastiskt till odubbat väglag. Nu sista veckorna har jag kört odubbat (Sthlm) och där det har varit is så är det ju en märkbar mer stel och spänd löpning - även ra

Påga-bläror, skippar man isen behövs inga dubbar (oavsett tönterier som "stegfrekvens" och "framfotasteg)").

Skippa isen och samtidigt vara kvar i detta land? Hur då? Men jag längtar till sol och värme just nu. I dag ställde jag in löpningen pga detta kalla skitväder. Vintertrött 🙁

Skipping har jag förstått är en bra övning för löptekniken men är det inte lite väl riskabelt att göra det på is?

Kenneth, jag kan inte påminna mig att jag tvingats ge mig ut på några större löp-eskapader över blankis de senaste decennierna.
Jag kan inte heller påminna mig om att jag direkt ställt in löpningen just på grund av vädret, möjligtvis skjutit lite till sen

Illbatting, jag skänker dig gärna all min is. Så kan du dricka josagrogg tills du storknar 🙂

Jag häller upp så länge.. 😀

är snart uppe i 2000km (t+)
snittar ca: 145-180km per vecka.

Snyggt jobbat Tonni!