Quote from Funbeat user on 5 March 2013, 20:49Vet inte om jag vågar...
Jag ska ju cykla mer i sommar än det blev förra året, således borde det bli färre km löpning... Förra året blev det ju iofs 220 mil...
Hade nog tänkt landa någonstans mitt emellan 100 och 200 mil...
Kram,
Jenny
Vet inte om jag vågar...
Jag ska ju cykla mer i sommar än det blev förra året, således borde det bli färre km löpning... Förra året blev det ju iofs 220 mil...
Hade nog tänkt landa någonstans mitt emellan 100 och 200 mil...
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 05:20Klart du ska vara med Jenny, man kan inte mer än faila. Helst med samma ljud som en tappad porslinsservis.
Klart du ska vara med Jenny, man kan inte mer än faila. Helst med samma ljud som en tappad porslinsservis.
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 21:05Jäklar. Är avundsjuk att ha en sådan häftig målsättning, lär nog inte på mycket länge ha orken att satsa på detta. Men det är kul att det finns "dårar". (:
www.runandreasrun.se - Frihet är att springa
Jäklar. Är avundsjuk att ha en sådan häftig målsättning, lär nog inte på mycket länge ha orken att satsa på detta. Men det är kul att det finns "dårar". (:
http://www.runandreasrun.se - Frihet är att springa
Quote from Funbeat user on 7 March 2013, 08:40@ Anders: (t+) för "något högre målsättning" 😀
@ Anders: (t+) för "något högre målsättning" 😀
Quote from Funbeat user on 7 March 2013, 20:54Haha, Anders B,
Du har ju iofs helt rätt, men jag inser också att det finns en risk att jag skadar mig i jakten på km... Men, vad kan hända om man inte "kommer i mål" med målsättningen? Äsch, det är klart jag är med!
Nu kör vi!
Kram,
Jenny
Haha, Anders B,
Du har ju iofs helt rätt, men jag inser också att det finns en risk att jag skadar mig i jakten på km... Men, vad kan hända om man inte "kommer i mål" med målsättningen? Äsch, det är klart jag är med!
Nu kör vi!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 7 March 2013, 20:59Bra Jenny. Man blir ju inte fängslad om man missar, men en liten push känns inspirerande tycker jag!
Bra Jenny. Man blir ju inte fängslad om man missar, men en liten push känns inspirerande tycker jag!
Quote from Funbeat user on 8 March 2013, 08:29Bra Jenny, du tänker helt rätt. Bland det svåraste man håller på med som löpare är att hålla balansen mellan ökad belastning och skadefrihet.
Bra Jenny, du tänker helt rätt. Bland det svåraste man håller på med som löpare är att hålla balansen mellan ökad belastning och skadefrihet.
Quote from Funbeat user on 10 March 2013, 12:06v. 9 = 39,9 km
v. 10 = 52,0 km
Totalt denna tvåveckorsperiod: 91,9 km
Totalt i år: 437,9 km
Det tar sig! (H)
Kram,
Jenny
v. 9 = 39,9 km
v. 10 = 52,0 km
Totalt denna tvåveckorsperiod: 91,9 km
Totalt i år: 437,9 km
Det tar sig! (H)
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 10 March 2013, 13:42524,9 km än så länge. Och snart är det dags att brassa på lite med mängden. Tjoho 🙂
524,9 km än så länge. Och snart är det dags att brassa på lite med mängden. Tjoho 🙂
Quote from Funbeat user on 10 March 2013, 19:29Med 568 km hittills i år borde det bli 2000 km någon gång i höst. Bara köra på som vanligt helt enkelt.
Med 568 km hittills i år borde det bli 2000 km någon gång i höst. Bara köra på som vanligt helt enkelt.