Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning2000 km under 2013 🙂
You need to log in to create posts and topics.

Nu har jag äntligen, sent omsider, passerat 50 mil i år.

Har försiktigt börjat löpningen igen efter förkylningen. 3 km på Skärtorsdagen, 5,1 km på Långfredagen och 8 km idag, Påskafton. Långsamt och med låg puls. Jag har glömt bort mig ibland och sprungi

620K/2000K. I Umeå just nu behövs skor där man kan slå på och av dubbarna. Mycket asfaltsknattrande blir det 🙂

709km/2000. Woho!

Woho! 🙂

har ni några lopp inbokade i år=)

Ja, typ. 50K runt Nydalasjön i Umeå. Svårt att säga att det är "inbokat" eftersom det är jag som kommit med idén till loppet, men...

Har nu kommit upp i 65/250 och är äntligen precis enligt plan. Allting blir bättre och bättre nu, löpningen känns lättare vilket iofs delvis beror på lättare kläder men så himla gott att springa i solljus både på morgon och eftermiddag. Hoppas ni andra kä

Har tänkt springa Göteborgsvarvet, 1st 8km terränglopp, 1 st 10km lopp på bana, 1 st 16km terränglopp och sedan ytterligare antingen en halv eller helmara men det lutar åt det sista.

Ligger nu på 87/260, bra med marginal. Mycket löpning i lugnt tempo, håller mig till 2-3 "kvalitetspass" i veckan. Mängden känns OK, men försökar att lyssna på kroppen och ta en vilodag kanske oplanerat om det känns som det bästa just då.

Fick förhinder

kul o höra omera planer nån somfunderat på swill ultra i sommar =)