Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning2000 km under 2013 🙂
You need to log in to create posts and topics.

Grattis Mikael!
Jag väntar nog ett par dagar med ölen, men SKÅL ändå!
Härligt jobbat!
Kram,
Jenny

Halva tiden och nästan halva sträckan. 956 km hittills.

275 mil första halvåret 🙂
Känns som att jag ska ta längdrekord i år och med rätt mycket

Gott att höra att ni ligger i bra fas så här i halvtid. 2000km är riktigt duktigt jobbat, själv nådde jag 1300km i fredags så jag ligger nästan precis enligt plan. Snart är det dock 4 veckors semester och då kommer jag halka ordentligt efter men det får d

1386 än så länge här 🙂

Jag stämplar in 1165K, vilket ger 165K marginal första dagen på årets andra halva. Fadäser hittills: dyngsjuk 10 dagar (90K minus). Årets andra halva: inga pussar (H)

Kroppen ville inte riktigt hänga på Mikael alla 24 timmarna i helgen så jag har precis kämpat mig över 160 mil i år, och ligger därmed ett par veckor efter i plan för mig. Behöver börja springa oftare tror jag och inte bara långt då ett missat träningspas

Tror att någon klok och erfaren person (skulle kunna vara K-G?) har sagt att om man vill hålla på med löpning länge så ska man inte sätta upp mål som ger en dåligt samvete när man inte hinner uppfylla dem. Sina planerade veckodoser och årsmål ska man nog

Både Mikael och K-G har mest rätt. Detta måste få vara en lek. Det är INTE värt att plåga ut sig för att nå detta mål. Det enda en löpare behöver vara rädd för, och ordentligt, är skador, som kommer sig från omåttliga försök att göra det man inte borde.

Mikael passerar snart 80 mil. (t+)
Om man "bara" räknar hans tävlingar.

Kanske dags för Napoleon XIV. 🙂