Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning2000 km under 2013 🙂
You need to log in to create posts and topics.

Bilder som ligger på den egna datorn gick uppenbarligen inte att ladda upp 🙁 Crap! Ni missade mig i mankini.

Jag har inget mål att nå ett visst antal kilometer per år, men detta hänger jag gjärna med på. Mitt mål är 50 km den fjärde Augusti i Stockholm. Passerade 105 km idag.

Då är det bara 1895 km kvar då... 😉

1205K. Ingen kan säga att det är dåligt, men det är sorgligt att man hade kunnat ansamlat mer om man disponerat livet bättre. (Löpningen, i sig, är väldisponerad så långt jag lärt mig hittills.) Man kunde ha låtit bli meningslösa saker som att..., och...,

Fem åttondelar avklarade: 1256,96K. Önskvärt hittills: 1063K. Hade jag varit något mer begåvad å huvudets vägnar hade jag orkat räkna ut exakt hur dessa siffror förhåller sig till kalenderårets förflutna dagar.

1365,93 km hittills i år.
Veckan som ligger framför mig blir medvetet löpsvag, jag tänker vila från löpningen under några dagar och ägna mig åt fallskärmshoppning (om vädret tillåter). Därefter blir det landstället och då blir det väl lite löpning igen. M

Med helgens tävling är jag nu uppe i 201 mil. Nästa mål är 365 mil.

Grattis Magnus!
Skålen tar jag till middagen ikväll! Lycka till mot dina framtida mål (wow, många mil är det)!
Kram,
Jenny

Jag funderade på Magnus mål ( i formen "en mil om dagen 2013" ) när jag kikade på mina senaste veckomängder häromdagen. Förra veckan gjorde jag 63,56K, så genom 7, så får jag 9K. Det är ju nära iaf. Jag bedömer dock 3650K under 2013 som väl saftigt för eg

Jag hänger oxå på i tråden 119.5 mil i skrivande stund.