Quote from Funbeat user on 24 November 2013, 10:45Nu är jag oxå med.
En tidig morgonrunda med klar himmel och frisk luft. Svag vid och morgonsol. Mycket bättre kan det inte bli. 2 006 km står mätaren på efter dagens 21 km.
Nu är jag oxå med.
En tidig morgonrunda med klar himmel och frisk luft. Svag vid och morgonsol. Mycket bättre kan det inte bli. 2 006 km står mätaren på efter dagens 21 km.
Quote from Funbeat user on 24 November 2013, 11:05Grattis och skål, Anders E!
Hoppas att dina 2 006 km varit njutningsfulla!
Kram,
Jenny
Grattis och skål, Anders E!
Hoppas att dina 2 006 km varit njutningsfulla!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 24 November 2013, 17:49Ber om ursäkt att jag inte räknade BAMM som löpning... Klassar det som orientering på samma sätt som att jag inte räknar löpningen man gör under en tennismatch etc. Dock är BAMM en fantastisk tävling och naturupplevelse och dessutom grym träning.
Ber om ursäkt att jag inte räknade BAMM som löpning... Klassar det som orientering på samma sätt som att jag inte räknar löpningen man gör under en tennismatch etc. Dock är BAMM en fantastisk tävling och naturupplevelse och dessutom grym träning.
Quote from Funbeat user on 24 November 2013, 18:23OK, jag begriper 🙂 (t+)
OK, jag begriper 🙂 (t+)
Quote from Funbeat user on 24 November 2013, 21:11Jag skulle nog ha räknat BAMM som löpning. Jag har i alla fall räknat in mina Rogers Bergstävlingar i löpkilometrarna även om jag mest gått uppför i branten.
Jag skulle nog ha räknat BAMM som löpning. Jag har i alla fall räknat in mina Rogers Bergstävlingar i löpkilometrarna även om jag mest gått uppför i branten.
Quote from Funbeat user on 25 November 2013, 07:46Hehe, Henrik, då förstår jag!
Fast i statistiken skulle jag nog räkna in orientering som löpning. Dvs på samma sätt som jag ev kör långpass, intervallpass eller annat, så skulle orientering kvalificera under löpningens paraply! Med mitt synsätt har du hel
Hehe, Henrik, då förstår jag!
Fast i statistiken skulle jag nog räkna in orientering som löpning. Dvs på samma sätt som jag ev kör långpass, intervallpass eller annat, så skulle orientering kvalificera under löpningens paraply! Med mitt synsätt har du hel
Quote from Funbeat user on 25 November 2013, 10:17Efter Florens maraton igår 2036km!!!
kan verkligen rekommendera denna tävling!Italiensk öl för att fira!!!
BILD:http://thewaywewine.com/wp-content/uploads/2012/12/2_bottiglie1.jpg
Efter Florens maraton igår 2036km!!!
kan verkligen rekommendera denna tävling!
Italiensk öl för att fira!!!
BILD:http://thewaywewine.com/wp-content/uploads/2012/12/2_bottiglie1.jpg
Quote from Funbeat user on 25 November 2013, 11:00Skål på er hela bunten! 😀 (t+)
Stabilt Federico med fyra stadiga efter maran.. Cin Cin!
Skål på er hela bunten! 😀 (t+)
Stabilt Federico med fyra stadiga efter maran.. Cin Cin!
Quote from Funbeat user on 25 November 2013, 20:28Skål och grattis, Federico!
Kram,
Jenny
Skål och grattis, Federico!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 26 November 2013, 03:30jag har 490 km kvar till 2000. Det känns som en utopi att klara målet 2000. På grund av krånglande hälsena har jag varit återhållsam med löpningen. Får sikta in mig på 2014. Kommer jag upp i 1800 km i år får jag ändå vara ganska nöjd. Finns det någon som
jag har 490 km kvar till 2000. Det känns som en utopi att klara målet 2000. På grund av krånglande hälsena har jag varit återhållsam med löpningen. Får sikta in mig på 2014. Kommer jag upp i 1800 km i år får jag ändå vara ganska nöjd. Finns det någon som