Quote from Funbeat user on 1 December 2013, 14:26Det är nog ingen risk Jenny. Dels har jag ingen mängd som mål, det blir som det blir och jag bryr mig inte alls om jag slutar på 190, 199,99 eller 200 i år.
Dels är min kropp van vid min nuvarande mängd på 40-50 km/v och jag har inga planer på att öka den
Det är nog ingen risk Jenny. Dels har jag ingen mängd som mål, det blir som det blir och jag bryr mig inte alls om jag slutar på 190, 199,99 eller 200 i år.
Dels är min kropp van vid min nuvarande mängd på 40-50 km/v och jag har inga planer på att öka den
Quote from Funbeat user on 1 December 2013, 14:40Tjong i medaljongen, där sprang jag i mål! 200 passerade och jag klarade även tiden, ett snittempo på 5:xx - även om just det var på håret (5:57).
Skål! Får bli ett glas rött till pannbiffen ikväll minsann. 🙂
Tjong i medaljongen, där sprang jag i mål! 200 passerade och jag klarade även tiden, ett snittempo på 5:xx - även om just det var på håret (5:57).
Skål! Får bli ett glas rött till pannbiffen ikväll minsann. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 December 2013, 16:13????? Kristina! 😀 (t+)
Jag firar dig med någon sorts julöl under kvällen.
????? Kristina! 😀 (t+)
Jag firar dig med någon sorts julöl under kvällen.
Quote from Funbeat user on 1 December 2013, 17:05Tack Illbattingen! 🙂
Tack Illbattingen! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 December 2013, 19:11Grattis Kristina!
Snittempo under 6:00 min/km i genomsnitt på de 200 km? Bra jobbat!Peter P,
Omtanke för omgivningen är viktigt för mänskligheten! Känns skönt att du inte tänker satsa stenhårt och dumdristigt! Var rädd om dig!Kram,
Jenny
Grattis Kristina!
Snittempo under 6:00 min/km i genomsnitt på de 200 km? Bra jobbat!
Peter P,
Omtanke för omgivningen är viktigt för mänskligheten! Känns skönt att du inte tänker satsa stenhårt och dumdristigt! Var rädd om dig!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 1 December 2013, 20:03Tack Jenny! Ja så blev det, även om det var på vippen. 🙂
Tack Jenny! Ja så blev det, även om det var på vippen. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 December 2013, 08:04Efter 24 timmar i Bisletts kulvert är nu 200-vallen passerad med råge. 214 mil stod mätaren på när klockan slog tio =) Redan slagit årsbästa med närmare 30 mil och nästan en månad kvar...
Efter 24 timmar i Bisletts kulvert är nu 200-vallen passerad med råge. 214 mil stod mätaren på när klockan slog tio =) Redan slagit årsbästa med närmare 30 mil och nästan en månad kvar...
Quote from Funbeat user on 4 December 2013, 09:25Grattis Henrik! 😀 (t+)
Det blev en flock Aass hoppas jag..?
Grattis Henrik! 😀 (t+)
Det blev en flock Aass hoppas jag..?
Quote from Funbeat user on 4 December 2013, 10:38Grattis Henrik!
Grattis Henrik!
Quote from Funbeat user on 4 December 2013, 20:14Superstort grattis, Henrik! Bra jobbat och härligt kämpat på Bislett!
Skål!
Kram,
Jenny
Superstort grattis, Henrik! Bra jobbat och härligt kämpat på Bislett!
Skål!
Kram,
Jenny