Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning2000 km under 2013 🙂
You need to log in to create posts and topics.

Här är en länk till bra information: http://www.skane.se/upload/Webbplatser/Hassleholm/nya%20hässleholm/dokument/halsena_061127.pdf

Jag insåg till slut att tekniken var väldigt viktig, att just få till rörelsen korrekt.

Läkare beror väl på var du bor. I

Grattis alla som kommit över 2000 km. För egen del klarade jag årsmålet under kvällens pass. 2500 km.

Har dock ingen öl att fira med just nu. Det är också för få veckor kvar på året för att klara 3000 km, så jag kan inte skjuta upp firandet till en sådan

Grattis Kenneth! Skål (sedan)! Hade också velat ta 3000, men eftersom 2000 var mitt årsmål (aldrig fixat det förr iaf), så kommer jag att vara nöjd med 2500, som jag trooooooooooor jag kanske kommer kunna fixa.

Äsch, jag säger skål och grattis ändå, trots reviderad målsättning!
Bra jobbat, Kenneth E!
Själv får jag några dagars vila pga att jag ska få ett litet födelsemärke bortskuret. Då får man inte springa, eller bli varm och svettig, på ett par-tre dagar...

Grattis Kenneth! 😀 (t+)

Som du kanske antat firar jag både mig och alla andra mest hela tiden..
För mig är det en Bolt-sprint kvar till 280-vallen.

Grattis alla som nått 2000 nu och Kenneth E för 2500-vallen. Har nu 18km kvar till 2500 själv så siktar på en öl imorgon 🙂 Måste fråga Kennet E varför just 2730 km?

Är inte 273 mil helt uppenbart? 🙂 Det brukar vara 365 dagar på ett år och jag har inga som helst möjligheter att komma upp i 300 mil. Alltså 365-300. Det betyder att maratondistansen (dvs. 4,2) = 273/65.

Sedan tror jag det är ett realistiskt mål, om ja

2296K när november är slut. ~200K kvar till mitt "nya" mål 2500K. Det blir ~50K per vecka, vilket synes överkomligt då jag snittar ungefär det. (50K istället för 70K i snitt i per vecka är resultatet av mina fula fail-veckor...)

181 mil just. Borde nästan nå 200 till nyår med lite god vilja men det blir på håret.
Fast, som sagt, vem bryr sig egentligen?

Peter P; skynda lagom, så att du inte drar på dig någon skada eller så! Visst bryr man sig om att nå sina mål, men dumdristighet är riskabelt! Hoppas att du når målet och håller dig skadefri!

Jag passerade precis 240 mil idag, borde hinna till 250 mil if