Quote from Elias Engqvist on 20 May 2014, 12:07Jenny, Rogers Bergstävling i morgon - kommer du? Ett bra backpass!
Jenny, Rogers Bergstävling i morgon - kommer du? Ett bra backpass!
Quote from Funbeat user on 21 May 2014, 12:52Missar dock rogers bergstävling ikväll är lite seg efter Xtreme Ursvik Trail igår. Men har idag nåt 110 mil ligger lite före schemat men hur mkt? Är typ 79 mil denna vecka?
Missar dock rogers bergstävling ikväll är lite seg efter Xtreme Ursvik Trail igår. Men har idag nåt 110 mil ligger lite före schemat men hur mkt? Är typ 79 mil denna vecka?
Quote from Funbeat user on 22 May 2014, 07:54Christer,
Ingen bergstävling eller Stockholms brantaste för min del. Jag har ju haft vadbesvär i vårvintras, så jag har inte vågat mig på så mycket backträning.
Har nu haft tre dagars löpvila efter en månad med 6-mila-veckor och två långpass (+20 km varde
Christer,
Ingen bergstävling eller Stockholms brantaste för min del. Jag har ju haft vadbesvär i vårvintras, så jag har inte vågat mig på så mycket backträning.
Har nu haft tre dagars löpvila efter en månad med 6-mila-veckor och två långpass (+20 km varde
Quote from Elias Engqvist on 22 May 2014, 09:01Ojdå, då förstår jag att det inte passade - annars tänkte jag att det var en kort men bra genomkörare - den är 10km och 510hm vilket bara är en aning mindre per mil än Sweden Skyrace (5*510 = 2550 dvs nästan 3000) Skillnaden är väl att backarna i Björklid
Ojdå, då förstår jag att det inte passade - annars tänkte jag att det var en kort men bra genomkörare - den är 10km och 510hm vilket bara är en aning mindre per mil än Sweden Skyrace (5*510 = 2550 dvs nästan 3000) Skillnaden är väl att backarna i Björklid
Quote from Funbeat user on 1 June 2014, 20:05Ligger ca två veckor efter jämfört med förra året! Inte dåligt pinkat med tanke på att det var 8 veckor med försiktig rehablöpning i små doser tidigare i år.
Totalt i år 880,44 km. Senaste två veckorna har det varit 36,82 och 26,91 km, men innan dess var
Ligger ca två veckor efter jämfört med förra året! Inte dåligt pinkat med tanke på att det var 8 veckor med försiktig rehablöpning i små doser tidigare i år.
Totalt i år 880,44 km. Senaste två veckorna har det varit 36,82 och 26,91 km, men innan dess var
Quote from Funbeat user on 2 June 2014, 18:271070 km, nu blir det vila efter lördagens SM.
1070 km, nu blir det vila efter lördagens SM.
Quote from Funbeat user on 2 June 2014, 19:12Härligt! Nådde just halvvägs till årsmålet. Marginalen är tillräcklig för att kunna börja tre veckors semester med tvivelaktiga möjligheter till löpning. Det blir nog en liten öl att fira med!
Härligt! Nådde just halvvägs till årsmålet. Marginalen är tillräcklig för att kunna börja tre veckors semester med tvivelaktiga möjligheter till löpning. Det blir nog en liten öl att fira med!
Quote from Elias Engqvist on 2 June 2014, 22:49Idag ska det vara 844 - jag ligger på 785 - men jag närmar mig!
Idag ska det vara 844 - jag ligger på 785 - men jag närmar mig!
Quote from Funbeat user on 15 June 2014, 17:52I och med dagens långpass så passerade jag 1007 och har kommit halvvägs. Känns toppen så här långt 😀
I och med dagens långpass så passerade jag 1007 och har kommit halvvägs. Känns toppen så här långt 😀
Quote from Funbeat user on 17 June 2014, 10:04Efter helgens Jättelångt har jag nåt 128 mil trots lite träning senaste veckorna, hoppas ligga på denna vecka;)
Efter helgens Jättelångt har jag nåt 128 mil trots lite träning senaste veckorna, hoppas ligga på denna vecka;)