Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning2014 km under 2014!
You need to log in to create posts and topics.

119 mil nu då året närmar sig halvtid. Men hösten brukar bli lite lugnare.

Äntligen halvvägs, sicken tid det tagit i år!
1016,34 i år. Lång period (10 veckor) med låg träningsmängd pga vadbesvär och i förrförra veckan åkte jag på en rejäl bihåleinflammation som förhindrade löpning. Astmabesvär sedan en tid tillbaka har inte gjor

Vilken upphämtning...Bra jobbat Jenny!

Bra Jenny. Vi löpare är ett charmigt kantstött gäng. Lite tras här-och-där då-och-då hör till. Själv har jag nu nått 1179 och är fortfarande på den goda sidan.

Totalt 13 km sedan maran för över tre veckor sedan... Först vilade jag och sedan blev jag förkyld.

Dags att sätta igång, tror jag. Under semestern tänker jag snitta en mil per dag.

966 ska det vara ikväll - jag ligger på 909 - mitt schema gör att jag har svårt att komma ikapp och snart är det dags för nedtrappning... Men jag satsar på höjdmetrarna 🙂 (Som man f.ö. borde kunna regga här också på ett bra sätt!)

Tack, Christer & Anders!
Jag räknar med nedtrappning nu, för nu ska det hoppas fallskärm i några dagar. På söndag är det Stockholm Trail (21 km), sedan drar jag iväg på semester och laddar inför Sweden Sky Race 24 (53 km den 19 juli). Därefter gissar jag

Du kommer att ha glädje av alla dina höjdmeter i fjällen Christer. Allt mäts inte fågelvägen. 🙂

Jag hänger gärna på och rapporterar in 1055 km so far. Nu väntar Ultrahelgen för min del och kanske kan jag få ihop dryga 50 km till i helgen. 🙂

Eftersom det inte blir någon löpning i morgon (utresedag till landet inklusive packning mm) så rapporterar jag resultat så här långt, dvs halvtidsresultat.
Jag har sprungit 1054,94 km hittills i år.

Hoppas att det går bra för er andra också! 🙂

Kram,