Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning2014 km under 2014!
You need to log in to create posts and topics.

Välkommen Mats N! 😉
Kram,
Jenny

Nått målet men då det bara är juli än får jag väl i första hand sikta på att komma upp i 3000 km vilket vore nytt pers med god marginal. 2086 km löpt efter dagens pass. (V)

Jenny, 1076 är jag uppe i. Kommer också att ta det lugnt och vara lite mer med familj, åka på en vandringssemester i korsikanska bergen osv. Så det blir nog inte så mycket löpning förrän om 2 veckor. Konstigt nog känns kroppen bättre nu än vad den gjorde

Oj, såg nu att du inte frågade vad jag var uppe i utan vad man skulle vara uppe i. Tyvärr är jag hemifrån de närmaste veckorna och utan dator... Hjälplös alltså 🙂

Idag den 23 juli skulle man vara uppe i 1125,63 km för att ha fördelat det jämnt på hela året.

Grattis Anders B! Grymt bra jobbat! Skål!

Christer S, kan aldrig tänka mig att du är hjälplös, men det var ju fint att Mats N kunde hoppa in och ge svaret! 😉

Kram,
Jenny

Tack för det - ligger fortfarande efter alltså och 2 veckor nästan utan löpning kommer jag få byta till 1111 under 2014... 🙂

Efter dagens morgontur på drygt 25km är jag nu uppe i 2017km under 2014,dvs jag har gått i mål!
Nu blir det frukost, sedan bad hela dagen och sen får jag väl springa vidare mot 3000...

Grattis Bertil, och skål!
Kram,
Jenny

Fantastiskt Bertil. Redan!