Quote from Funbeat user on 10 August 2014, 17:08Jag ligger tre km före Christer. Här gäller det all hålla undan...
Jag ligger tre km före Christer. Här gäller det all hålla undan...
Quote from Elias Engqvist on 10 August 2014, 18:08Watch out mister blister - i morgon står 20km på schemat!
Watch out mister blister - i morgon står 20km på schemat!
Quote from Funbeat user on 11 August 2014, 02:15Jag är med dig Jenny! Bring on the kyla - jag fixar träning i ordentligt låga temperaturer. Värme däremot är ett helt annat kapitel. Det är som att baxa en stor sten framför sig hela tiden 🙁
Jag är med dig Jenny! Bring on the kyla - jag fixar träning i ordentligt låga temperaturer. Värme däremot är ett helt annat kapitel. Det är som att baxa en stor sten framför sig hela tiden 🙁
Quote from Elias Engqvist on 11 August 2014, 22:291139 nu...
1139 nu...
Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 01:381512K. Kan verka bra, men jag har verkligen varit en dilettant under våren och en stor bit av sommaren. Varför är det så svårt att vara konsistent?
1512K. Kan verka bra, men jag har verkligen varit en dilettant under våren och en stor bit av sommaren. Varför är det så svårt att vara konsistent?
Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 09:04En överslagsräckning visar på runt 125 mil denna vecka är bra för att hålla jämna steg med klockan. Själv har jag nästan enbart loggat swimrun sedan midsommar men ligger runt 150 mil. Kul att alla har viljan intakt och strävar framåt trots skavanker och s
En överslagsräckning visar på runt 125 mil denna vecka är bra för att hålla jämna steg med klockan. Själv har jag nästan enbart loggat swimrun sedan midsommar men ligger runt 150 mil. Kul att alla har viljan intakt och strävar framåt trots skavanker och s
Quote from Elias Engqvist on 12 August 2014, 22:54Här kommer det inte bli en meter till på en vecka för jag fick löparförbud idag. Dålig fot...
Här kommer det inte bli en meter till på en vecka för jag fick löparförbud idag. Dålig fot...
Quote from Funbeat user on 13 August 2014, 08:26Nu när jag nått 1007 i den andra tråden, får jag väl hoppa över hit. Men för att nå 2014 måste jag snitta 5 mil i veckan resten av året - det lär jag nog inte klara. Kanske får sikta på 1000 miles i stället
Nu när jag nått 1007 i den andra tråden, får jag väl hoppa över hit. Men för att nå 2014 måste jag snitta 5 mil i veckan resten av året - det lär jag nog inte klara. Kanske får sikta på 1000 miles i stället
Quote from Funbeat user on 13 August 2014, 20:14Hans W,
Helt rätt, kom hit! Målet eller moroten kan finnas här, inte helt säkert att man når det, men ändå!
Välkommen och grattis till 1007 km!
Kram,
Jenny
Hans W,
Helt rätt, kom hit! Målet eller moroten kan finnas här, inte helt säkert att man når det, men ändå!
Välkommen och grattis till 1007 km!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 20 August 2014, 19:27Totalt i år 1202,92km
Mitt i veckan så eventuellt firande får sparas till passande dag.
Totalt i år 1202,92km
Mitt i veckan så eventuellt firande får sparas till passande dag.