Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning2014 km under 2014!
You need to log in to create posts and topics.

En hundring till, 1205 km efter dagens långa morgontur på 15 km. Ikväll skålar jag i säsongsvinet; rosé, sommaren är inte slut ännu. 😉

Grattis och skål, Ewa!
Sommaren är inte slut, bara för min del mer lagom i temperaturen! 😉
Kram,
Jenny

Du har fyllt på km duktigt under sommaren Ewa, grattis.

Tack Jenny och Mats! 🙂
Ja Mats, det har blivit en del. Springer ca 3 mil längre varje vecka sen jag beslutade mig för att fixa ett par maror i höst. 🙂 Känns att det behövs för att klara den distansen.(V)

Inget som har med året att göra men passerade med söndagens långpass 6000km sedan jag snörade på skorna för första passet för drygt 4 år sedan.

Mats,
Grattis! Jag hoppas att du får många och härliga skadefria km framöver!
Kram,
Jenny

Häftigt Mats! Kan tänka du inte trodde att det skulle bli så många mil, när du gav dig av på den där första löprundan. Nu är du fast i skiten, nej jag menar, härligheten. 🙂

Har med dagen pass gjort 1171km. Blir tufft att greja 2014km, men än är inte året till ända

Har hittills gjort 1698 km. Det är bara att hoppas på vinterns långpass, som enligt mitt schema blir successivt äckligt långa. Jag hoppas på att jag kan ta mig i kragen och köra ett flertal koppar te framför gamla avsnitt av Arkiv X istället.

Löpvila nu 8 dagar efter ö till ö då vänsterfoten fick en riktigsmäll och varit på röntgen och såg ut som en grape ett par dagar. Hoppas smyga igång idag lite lätt. 1750 km än så länge så jag antar att jag är i fas. Hoppas ni är på g denna vecka?

En berä