Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning2014 km under 2014!
You need to log in to create posts and topics.

Ett lagom inte allt för tufft årsmål 1500km sattes i början av året jämfört med föra året då jag var skadefri hela året..
Detta är det nu mindre än 100km kvar till med dagens pass är det gjort 1402km. Lite omkastning av siffror och jag varit i mål i denna

Mats. Ligger "långt" efter. 1.401 km. 😉

Har 3 långa pass kvar så förhoppningsvis blir det 2.014 km. Minst.

1745K har jag fixat hittills. Missnöjd. Nog springer jag mycket, men jag är inte konsekvent.

Hmmm, endast 62% avverkat. Känns som det är långt kvar till målet, men jag strävar vidare

1501,76 km efter dagens löppass. Sju veckor senare än förra året... Hoppas fortfarande på 2014 km under år 2014.
Kram,
Jenny

Grattis Jenny och god jaktlycka på slutmålet. Visst gör du det du ligger väl fortfarande på rätt sida om strecket. 🙂

Kör hårt, Jenny! Själv är jag osäker om jag når 1000 miles

Bra jobbat Jenny! Härligt Hans med lite miles får vi lite nya utmaningar....

Tack Mats N, Hans W och Bertil L!
Jo, jag ligger på rätt sida om strecket, men nu har jag bestämt mig för en veckas höftböjarvila, eftersom den spökat sedan ett urkul pass med Team Nordic Trail. Min artroshöft tycker inte om att jag springer fort, men det

Låter klokt Jenny. Vi bör ju hålla ihop. Har själv lidit senaste tre veckorna av ömande handled och en stortå med fraktur på och med följ av inställd löpning, men idag skall jag testat lite lätt. Gisses som jag är laddad efter Ö till Ö....

Bra vind idag,