Quote from Funbeat user on 23 September 2014, 22:10Härligt att se alla som kämpar. Jag ligger 15mil efter sträcket, men det bör inte vara omöjligt att greja innan året är slut
Härligt att se alla som kämpar. Jag ligger 15mil efter sträcket, men det bör inte vara omöjligt att greja innan året är slut
Quote from Elias Engqvist on 23 September 2014, 23:341468 ska det vara ikväll!
1468 ska det vara ikväll!
Quote from Funbeat user on 30 September 2014, 17:22Tre kvartal = 1206 km. Det blir 1608 km på ett år, ganska nära mitt mål på 1000 miles!
Tre kvartal = 1206 km. Det blir 1608 km på ett år, ganska nära mitt mål på 1000 miles!
Quote from Funbeat user on 30 September 2014, 21:5966% avklarat. Känns som att det är lite uppförsbacke nu, men jag mal på så får vi se vart det slutar 🙂
66% avklarat. Känns som att det är lite uppförsbacke nu, men jag mal på så får vi se vart det slutar 🙂
Quote from Funbeat user on 4 October 2014, 18:53Med dagens plågsamma runda i Malmö så har årsmålets spräckts avklarade 1503km nästa steg får väl bli enligt tips här 1000miles.
Att springa en halvmara i tävlingsfart veckan efter Lidingö är inget jag kommer upprepa.
Med dagens plågsamma runda i Malmö så har årsmålets spräckts avklarade 1503km nästa steg får väl bli enligt tips här 1000miles.
Att springa en halvmara i tävlingsfart veckan efter Lidingö är inget jag kommer upprepa.
Quote from Funbeat user on 4 October 2014, 19:16Det verkar som ytterligare en sak har ändrat sig.
På 80-talet var de som testade ett längre lopp veckan innan på hugget.
Kunde man klara det dubbla eller så, så var ju hälften "lätt".
Jag persade marathon veckan efter ett 100K.
Det resultatet kunde jag
Det verkar som ytterligare en sak har ändrat sig.
På 80-talet var de som testade ett längre lopp veckan innan på hugget.
Kunde man klara det dubbla eller så, så var ju hälften "lätt".
Jag persade marathon veckan efter ett 100K.
Det resultatet kunde jag
Quote from Funbeat user on 4 October 2014, 19:57Grattis Mats N!
Skål och god jakt på 100 miles - jag tror att du tar det ganska snart!
Kram,
Jenny
Grattis Mats N!
Skål och god jakt på 100 miles - jag tror att du tar det ganska snart!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 5 October 2014, 15:09Då var det synd K-G att jag inte sprang på 80 talet då hade det kanske inte varit så plågsamt. Så här efteråt så såg att det gick för fort de första 5 det har ju säkert en hel del att göra med att resan inte blev så trevlig. Man lär så länge man lever. :-
Då var det synd K-G att jag inte sprang på 80 talet då hade det kanske inte varit så plågsamt. Så här efteråt så såg att det gick för fort de första 5 det har ju säkert en hel del att göra med att resan inte blev så trevlig. Man lär så länge man lever. :-
Quote from Funbeat user on 5 October 2014, 17:58De flesta sprang nog efter eget huvud förr.
Nu finns mängder av vetenskapliga bevis hur att lyckas.
Pressen blir tydligen större.
Skadefrekvensen ökar.
Det borde ju vara tvärtom. 😉PS. Vi hade ingen elektronisk stress heller.
Vi sprang mest tid ej km
De flesta sprang nog efter eget huvud förr.
Nu finns mängder av vetenskapliga bevis hur att lyckas.
Pressen blir tydligen större.
Skadefrekvensen ökar.
Det borde ju vara tvärtom. 😉
PS. Vi hade ingen elektronisk stress heller.
Vi sprang mest tid ej km
Quote from Funbeat user on 12 October 2014, 20:00Passerade målet idag, 2035 km. Jag hade trott att det skulle bli redan för en vecka sedan, men lite ryggproblem gjorde att jag fick ta en och en halv veckas uppehåll.
Passerade målet idag, 2035 km. Jag hade trott att det skulle bli redan för en vecka sedan, men lite ryggproblem gjorde att jag fick ta en och en halv veckas uppehåll.