Quote from Funbeat user on 1 May 2014, 11:46Det tar sig!
Förra veckan fick jag ihop till drygt 6 mils löpning, äntligen lite mer normala löpdistanser! Fortfarande kan jag känna att hälsena och vad inte känns helt och fullt som de brukar, men jag har inte smärta, mer bara en känsla av stelhet och m
Det tar sig!
Förra veckan fick jag ihop till drygt 6 mils löpning, äntligen lite mer normala löpdistanser! Fortfarande kan jag känna att hälsena och vad inte känns helt och fullt som de brukar, men jag har inte smärta, mer bara en känsla av stelhet och m
Quote from Funbeat user on 6 May 2014, 09:21Jag har lyckats komma nästan i kapp. I går hade jag 680km, mindre än en mil efter schemat.
Men det kostade på att komma dit... nu blir det nog lugnare ett tag.
Jag har lyckats komma nästan i kapp. I går hade jag 680km, mindre än en mil efter schemat.
Men det kostade på att komma dit... nu blir det nog lugnare ett tag.
Quote from Funbeat user on 6 May 2014, 21:23I och med långpasset igår så har jag passerat 81mil och det känns helt plötsligt inte som en omöjlighet att nå målet (H:)
I och med långpasset igår så har jag passerat 81mil och det känns helt plötsligt inte som en omöjlighet att nå målet (H:)
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2014, 00:04Idag ska det vara 701km
Idag ska det vara 701km
Quote from Funbeat user on 7 May 2014, 21:03Christer S: (t+)
Har idag totalt 705 km, så jag har knaprat in! Skönt!
Kram,
Jenny
Christer S: (t+)
Har idag totalt 705 km, så jag har knaprat in! Skönt!
Kram,
Jenny
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2014, 23:32Själv har jag varit förkyld och sen haft ont i höften så jag ligger nog efter rejält...har inte ens kollat
Själv har jag varit förkyld och sen haft ont i höften så jag ligger nog efter rejält...har inte ens kollat
Quote from Funbeat user on 8 May 2014, 07:47Krya på dig, Christer!
Kram,
Jenny
Krya på dig, Christer!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 8 May 2014, 08:49Bra kämpat, nu driver vi på benen. Snart 1000 km för mig, så en sprintvecka känns bra läge för.
Bra kämpat, nu driver vi på benen. Snart 1000 km för mig, så en sprintvecka känns bra läge för.
Quote from Elias Engqvist on 8 May 2014, 14:32Tack Jenny, jag uttryckte mig lite dåligt. Jag är i princip bra igen och startar med ett par pass den här veckan!
Tack Jenny, jag uttryckte mig lite dåligt. Jag är i princip bra igen och startar med ett par pass den här veckan!
Quote from Elias Engqvist on 9 May 2014, 22:13Idag är det 712 som gäller, jag ligger på 602 km 🙁
Idag är det 712 som gäller, jag ligger på 602 km 🙁