Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning2014 km under 2014!
You need to log in to create posts and topics.

Typ

77 mil idag och lite före i planen känns rätt bra, tappar lite denna vecka efter som helgens ursviks ultra 75 km bjöd på utrensning. Vad gäller som riktmärke denna vecka?

Idag: 557, i morgon: 563, på söndag: 568...

Jag: 532 (Sen blir det nog en 6-7km återhämtning idag...men jag ligger efter men långpasset kommer långsamt att öka så jag kanske kommer ifatt nån gång)

Tack Christer S för uppdateringen, ligger lite före känns bra. Nu tar vi alla tag mot nya mängdmål. Bra sporre detta;)

Jag ligger också långt före i min plan. 75 mil. Kan vara bra att vara där ifall man skulle bli skadad.

663 km hos mig. Två månader till Stockholm, lite småskavanker i ljumske och hö framfot som kan ställa till det. Kör på!

Efter lång och seeeeg period med strejkande vadmuskel tycks jag nu vara på god väg till återhämtning. Idag sprang jag 10 km utan känning, och har lyckats ackumulera 492 km så här långt. Jag skyndar dock långsamt, men hoppas snart vara tillbaka till normal

Oj, låter som små skador på många här i gruppen. Se till att få ordning på dessa så inte säsongen blir spolierad pga mängdmål. Runt 80 mil för mig idag fortfarande lite försprång mot stämpelklockan. Ha en god påsk;)

Inte skadad men förkyld 🙁

Hos sjukgymnast igår och fick tips på bättre sträckning. Hon hade fräckheten att föreslå neddragning på löpningen, bah. 705 km...