Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning2014 km under 2014!
You need to log in to create posts and topics.

Det går riktigt bra, vara frisk & hel samt upprätthålla kontinuiteten gör under.
Har avverkat drygt en 1/3-del, så det finns en del utrymme kvar. Nu är inte 2014 det absoluta målet men det är kul att ha ett riktmärke. Bra kämpat alla och än så länge finns

Jag började bra men är totalt förkyld nu... Får köra dubbla pass när jag blir frisk 🙂

858 km hittills och 9 månader kvar. Det ser lovande ut. Två månader kvar till Stockholm Marathon, hoppas jag orkar hålla i träningen som jag gjort sen årsskiftet.

452 här och i morgon en Premiärmil...sen kommer det bara att bli bättre o bättre...

534 km, Är 3,5 mil före nu och ska utöka försprånget lite under April för att sedan tappa.

Ligger fortf lite efter - idag ska det vara 502 men jag ligger på 482,5 trots 21km idag 🙁

453,73 km per 31 mars 2014 och 459,08 per 1 april 2014.
Det går långsamt när man är skadad... Vecka 12 lyckades jag springa ihop lite drygt 30 km, det är inte dåligt för någon som säger att hon inte kan springa...

Håll er friska och krya, det är mycket

Woho! Fint att du räknat på hur mycket man ska ligga på nu, Christer, eftersom jag är för lat för att göra det. Tack för det! 🙂 Om man ska vara på 502 nu så ligger jag 4 mil före. Härligt 😀

Sorry Christer!
Jag tror du är körd nu (H).
Du lär nog fixa något läger eller något för att komma ikapp 😉

Du menar som tex http://redsports.se/Projs/Camp2014/Inbjudan/Camp.html