Quote from Elias Engqvist on 1 March 2014, 13:34Fast det kan ju bra att ha lite i reserv ifall att...
Sen förstår jag inte varför jag engagerar mig i detta då jag inte gillar såna här mål - jag springer för att det är roligt men det kan ju vara kul att se hur man ligger till ändå kanske!
Fast det kan ju bra att ha lite i reserv ifall att...
Sen förstår jag inte varför jag engagerar mig i detta då jag inte gillar såna här mål - jag springer för att det är roligt men det kan ju vara kul att se hur man ligger till ändå kanske!
Quote from Funbeat user on 2 March 2014, 15:10Christer,
Ser att jag skrivit fel summa i mitt inlägg ovan... Men, du och jag räknar olika! Jag har tagit 2014 km dividerat med antalet månader på ett år och därefter tagit resultatet gånger två, för att få summan man bör ha kommit upp till efter två måna
Christer,
Ser att jag skrivit fel summa i mitt inlägg ovan... Men, du och jag räknar olika! Jag har tagit 2014 km dividerat med antalet månader på ett år och därefter tagit resultatet gånger två, för att få summan man bör ha kommit upp till efter två måna
Quote from Funbeat user on 2 March 2014, 15:15319km i dag, något efter men med halsfluss och en vecka med rejäla skavsår är jag nöjd. Halvmarathon idag under 1:40 🙂
319km i dag, något efter men med halsfluss och en vecka med rejäla skavsår är jag nöjd. Halvmarathon idag under 1:40 🙂
Quote from Elias Engqvist on 2 March 2014, 20:41Jenny, excel har ett antal lämpliga funktioner! (Jag är också lat)
Vi körde vasaloppsspinning - fast till första dam kom i mål! 4:31:57 tror jag det var 🙂
Jenny, excel har ett antal lämpliga funktioner! (Jag är också lat)
Vi körde vasaloppsspinning - fast till första dam kom i mål! 4:31:57 tror jag det var 🙂
Quote from Funbeat user on 5 March 2014, 05:56Börjar nu återtåget till normalt liv. Att löpningen i sig har en läkande effekt på psyket är ett faktum som vi som springer vet. Jag var på väg att klättra på väggarna och vända på dygnet när jag inte fick springa. Efter bara tre korta lätta pass på 4-5 k
Börjar nu återtåget till normalt liv. Att löpningen i sig har en läkande effekt på psyket är ett faktum som vi som springer vet. Jag var på väg att klättra på väggarna och vända på dygnet när jag inte fick springa. Efter bara tre korta lätta pass på 4-5 k
Quote from Funbeat user on 5 March 2014, 11:00Usch ja. Jag hade också löpvila ungefär fyra veckor. Det blir man inte en trevligare människa av.
244km hittills, med gott hopp om att komma ikapp. Men viktigast är att må bra, inte att samla mil.
Usch ja. Jag hade också löpvila ungefär fyra veckor. Det blir man inte en trevligare människa av.
244km hittills, med gott hopp om att komma ikapp. Men viktigast är att må bra, inte att samla mil.
Quote from Funbeat user on 8 March 2014, 15:00Fixade drygt 2000 2013 så det ska nog gå bra med 2014 2014. Förhoppningsvis och en extra sporre är aldrig fel.
Kan inte heller räkna så bra, men det går lätt om man sätter upp ett mål i FB på 2014 km per år och avstämning varje vecka! 🙂
Fixade drygt 2000 2013 så det ska nog gå bra med 2014 2014. Förhoppningsvis och en extra sporre är aldrig fel.
Kan inte heller räkna så bra, men det går lätt om man sätter upp ett mål i FB på 2014 km per år och avstämning varje vecka! 🙂
Quote from Elias Engqvist on 8 March 2014, 21:19370km ska man visst ha sprungit idag - jag har bara gjort 357 - blir långpass på måndag så kanske det ordnar upp sig...fast då ska det vara 381...dvs 24km...
370km ska man visst ha sprungit idag - jag har bara gjort 357 - blir långpass på måndag så kanske det ordnar upp sig...fast då ska det vara 381...dvs 24km...
Quote from Funbeat user on 9 March 2014, 14:17397 km hittills, varav 13 km idag. Fick vadkänningar i motlutslöpning efter 10 km, men det känns som att jag snart är på igen! Kör styrketräning och rörelseträning, och triggerpunktspressur, massage och foam roller och håller tummarna att jag snart kan lu
397 km hittills, varav 13 km idag. Fick vadkänningar i motlutslöpning efter 10 km, men det känns som att jag snart är på igen! Kör styrketräning och rörelseträning, och triggerpunktspressur, massage och foam roller och håller tummarna att jag snart kan lu
Quote from Elias Engqvist on 13 March 2014, 17:39Jenny, precis idag ska du ha sprungit 397 så i morgon får du ta ett nytt pass 🙂
Själv är jag bara uppe i 385 - men snart blir det andra "bullar"
Jenny, precis idag ska du ha sprungit 397 så i morgon får du ta ett nytt pass 🙂
Själv är jag bara uppe i 385 - men snart blir det andra "bullar"