Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning2014 km under 2014!
You need to log in to create posts and topics.

2014 km får ju inte bli ett självändamål. Precis som Christer skriver så gäller det ju att ha kvalitet i träningen och inte samla mil bara. Det blir man inte så mycket bättre löpare på.

Ylva G,
Då kan du ju hoppa in i tråden 1007 km under 2014, så kan du vara med och peppa och bli peppad av löparna som registrerar sina framsteg där!

Det där med mil som mål kan leda till att man överskrider sin förmåga och drar på sig skador, så man får

v.3: 52,21 km
v.4: 59,41 km
Totalt: 111,62 km denna tvåveckorsperiod och årstotal 204,59 km.
Helt okay! 🙂
Kram,
Jenny

242,78 km under januari 2014. Om inget oförutsätt händer så bör det ju gå vägen! Bara 11 månader kvar nu! (H)
Kram,
Jenny

171 km ska man ha när Januari är slut. Själv fixade jag 162 så jag är kvar på banan 🙂

Nu går det mindre bra, efter en skada i förra veckan. Skadan är överansträngning i vänster vadmuskel, troligen pga att jag ej rehabtränat tillräckligt efter att jag fått ont i vaden vid nyår, då pga att jag i glädjen över barmark körde för mycket i mina r

En rejäl armbåge i vaden fixar det nog! Kom igen 🙂

Det verkar som du har det under kontroll! Skynda långsamt!

Man kan ju tro det, Christer, men jag duckar diskret... (H)
Vet ju hur det kan bli när löpsuget blir för starkt... 😉
Kram,
Jenny

Mitt mål är 200mil iår det blir isåfall det mesta jag sprungit i hella mitt liv. Tycker om att springa många motionslopp och gjort det i många år. Men brukar inte springa mer än 30-40mil om året så nu ska det bli kul att se hur mycket bättre jag kan bli m