Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning2014 km under 2014!
You need to log in to create posts and topics.

Välkommen till tråden, Henrik!
Var klok, skynda långsamt, det är lätt att dra på sig överansträningningsskador!
Kram,
Jenny

Efter fem veckor med en blödande vadmuskel med vidhörande operation tog jag idag mina första stapplande steg på landsvägen. Nu är det rehab träning med lätt jogging som gäller. Tror ni att jag klarar Stockholms maran i år? Tränade för att komma under fyra

Bra ide. Brukar landa på ca 2200 km per/år så detta passar kanon. Kvalitetslöpning med andra ord. Ligger på ca 350 km hittillis. Sista passet för denna månad nu. Lycka till med löp och rehab;)

Idag ska man ligga på: 320km - Jag ligger på 317...men det kan bli några återhämtningskilometer i kväll...(fredagsmys)

354 km idag. Ligger lite plus med andra ord. Skall nog nå 2014 km till första advent;)

554 km på två månader. Klarar jag mig bara från skador så ser det bra ut.

Har klämt in ett litet testpass på 4 km så nu är sluttotalen 368,80 km för januari och februari. Snabb överslagsräkning visar att man efter två månader ska ha skubbat 334,67 km, så än så länge ingen ko på isen... Smyger igång med löpningen igen och kör tu

320 Jenny!

Tror Christer försöker lura oss och invagga oss i lugna förhoppningar.
För att vara på den säkra sida så ska du nog ha 325,5 km, då har jag räknat alla dagar i Januari å februari :-).
Ligger själv på 332 så det ser bra ut

Ja, 326 skulle det ha varit...
2014 km på ett år innebär i snitt 5,52 km per dag.

Då 1 mars är slut ska du ha sprungit 331 km (avrundat till jämna km)