Quote from Funbeat user on 15 March 2014, 11:02Fick till en runda på 8 km idag och en kort barfotatur på löpband, 1 km, häromdagen. Nu har jag sprungit totalt 405,28 km i år, så nu är väl "försprånget" uppätet i princip... Fortsätter med styrketräning och alternativ träning (har cykelpendlat 96 km den
Fick till en runda på 8 km idag och en kort barfotatur på löpband, 1 km, häromdagen. Nu har jag sprungit totalt 405,28 km i år, så nu är väl "försprånget" uppätet i princip... Fortsätter med styrketräning och alternativ träning (har cykelpendlat 96 km den
Quote from Funbeat user on 15 March 2014, 21:48Idag har jag lyckats komma upp i 357km. Eftersom mitt år började jävligt segt så trodde jag inte att jag skulle klara av att komma ikapp, men jag tror bestämt att jag knappar in men ganska beskedliga steg, så jag 2014km känns ganska möjligt! Känns fint 😀
Idag har jag lyckats komma upp i 357km. Eftersom mitt år började jävligt segt så trodde jag inte att jag skulle klara av att komma ikapp, men jag tror bestämt att jag knappar in men ganska beskedliga steg, så jag 2014km känns ganska möjligt! Känns fint 😀
Quote from Funbeat user on 15 March 2014, 23:00216 km. Hittills ! Är lite efter ! men kommer tillbaka ! 🙂
216 km. Hittills ! Är lite efter ! men kommer tillbaka ! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2014, 00:32Gött att ni eldar på. Har nåt 505 km iår hittills, ligger lite plus nu;)
Gött att ni eldar på. Har nåt 505 km iår hittills, ligger lite plus nu;)
Quote from Funbeat user on 16 March 2014, 07:27Heja Daniel, härligt kämpat!
Själv har jag idag kommit upp till 410,41 km.
Inte så mycket som jag hade velat, mindre än förra året, men jag springer i alla fall! Älskar att springa! Behöver kunna springa mer om jag ska kunna njuta av Kullamannen (25 km)
Heja Daniel, härligt kämpat!
Själv har jag idag kommit upp till 410,41 km.
Inte så mycket som jag hade velat, mindre än förra året, men jag springer i alla fall! Älskar att springa! Behöver kunna springa mer om jag ska kunna njuta av Kullamannen (25 km)
Quote from Funbeat user on 28 March 2014, 09:22Nu jäklar tror jag bestämt att jag har sprungit ikapp det jag låg efter, ty igår hade jag tillryggalagt 504km. Känns fint! 😀
Nu jäklar tror jag bestämt att jag har sprungit ikapp det jag låg efter, ty igår hade jag tillryggalagt 504km. Känns fint! 😀
Quote from Funbeat user on 28 March 2014, 09:51Snart har vi gjort 25 % av utmaningen. Bra kämpat allihop, jag har bunkrat ihop 647 km hittills, antar att jag ligger plus moms fortfarande. Hur är statusen för er andra?
Snart har vi gjort 25 % av utmaningen. Bra kämpat allihop, jag har bunkrat ihop 647 km hittills, antar att jag ligger plus moms fortfarande. Hur är statusen för er andra?
Quote from Funbeat user on 28 March 2014, 10:57Känns riktigt bra hittills (H:). Har loggat 51mil efter gårdagens runda och känner att jag ligger helt i fas. Hur går det för er andra?
Känns riktigt bra hittills (H:). Har loggat 51mil efter gårdagens runda och känner att jag ligger helt i fas. Hur går det för er andra?
Quote from Funbeat user on 28 March 2014, 17:58Nu har jag kommit igång lite tidigare än väntat efter min blödande vadmuskel. Har nu 162 km mot förväntade 480. Skam den som ger sig för jag har fortfarande som mål 2014/2014. Blir ett distanspass på söndag i förhoppningsvis strålande solsken. Tror ni att
Nu har jag kommit igång lite tidigare än väntat efter min blödande vadmuskel. Har nu 162 km mot förväntade 480. Skam den som ger sig för jag har fortfarande som mål 2014/2014. Blir ett distanspass på söndag i förhoppningsvis strålande solsken. Tror ni att
Quote from Funbeat user on 28 March 2014, 18:27Fyllde 64 igår och nådde idag 514 efter att ha fallit för frestelsen att kära intervall 8 x 400 på Slottskogsvallen i Göteborg. En del blir nog aldrig förståndiga .... 😉
Fyllde 64 igår och nådde idag 514 efter att ha fallit för frestelsen att kära intervall 8 x 400 på Slottskogsvallen i Göteborg. En del blir nog aldrig förståndiga .... 😉