Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning2014 km under 2014!
You need to log in to create posts and topics.

strechning

Jag ber om ursäkt - jag startade tråden, men sen föll jag av. Lite tråkiga familjehändelser drog ner löpsuget, men nu ska jag börja tugga uppåt igen! 16 mil minus, är väl bara att köra 🙂

Har sökt löparglädjen hela våren och jag tror den är tillbaka, fan

Jag ligger långt efter, men det gjorde jag så här års i fjol också. Ett par långpass i påsk borde plocka in lite grann, hoppas jag.

Är det någon annan här som springer Lejonbragden om ett par veckor?

406 km. Totalt ! 🙂

785 km idag. Bra marginal.

I dag ligger jag 33 mil minus. Har problem att få kroppen att svara på träningen efter operationen i vadmuskeln. Men jag är obotlig optimist. När året är slut har jag nått 2014. Då tar jag min första och sista skål för året. 🙂 (t+)

Jag ligger långt efter förra året vid samma tidpunkt, tyvärr relaterat till vadbesvären (som ej var någon skada, bara smärta (!) enligt ultraljudsundersökning). Nu kör jag ännu inte för fullt, men denna vecka har jag vågat mig på både backpass och transpo

Vilken kul idé!
I fjol sprang jag runt 1800km så 2014km detta år skall väl vara helt möjligt. Hittills har det blivit 530km så det är en bit kvar, hoppeligen blir det många mil på de härliga långa sommarkvällarna 🙂

Passerade 1000-strecket idag, så det känns som jag ligger bra till.

Sista April=börvärde 66,2 mil och månadsrapport.
Har 72,6 mil, + 6,5 och därmed utökat försprånget med 3 mil denna månad.
Hade plan på att börja falla tillbaka nu MEN ska prova hålla detta, c:a 4 mil/vecka, Maj ut också.