Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning2014 km under 2014!
You need to log in to create posts and topics.

1804km gjorda betyder att jag behöver 210km till i år. Det lär jag inte få i december månad men är sjukt nöjd ändå fast skadan i mitten på året så är gamla årsrekordet redan krossat.

1800 gränsen firades i förväg innan helg med ett par Sigtuna Winter IP

210K / 4 veckor = 52,5K, Mats. Vad har du för veckomängd i snitt vanligtvis?

Veckan som gick körde jag enligt schema
tis 13 drygt
on 8 drygt
to 10 drygt inkl. fart.
sö 20 (ett bättre alt är lö 10, sö 10)
= 51,7K

För mig tungt där jag är just nu, men det

Ja Anders vinter ligger jag nu på ca 35km i veckan. Toppmånaden under året gjorde jag precis 210km men då hade jag en vecka utomlands för träning där jag betade av ca 100km.

1000 nautiska mil avverkade nu. Får se vad jag kan hitta för ny bekantskap att fira den bedriften med. Väntar visserligen till fredag/helg.

Grattis Mats, du närmar dig målet! (t+)
Kram,
Jenny

Tack Jenny men som sagt lite kort blir det med nuvarande december mängd så lär jag hamna ca 50km kort men ett fantastiskt är blir det ändå.

Passerade idag mitt födelseår och prognosen ser ut att jag går i mål på julafton. Vägen hit har inte varit spikrak men guppig, löpträningsförbud, semester och resor har ställt till det.
Nu tror jag inte att vi har riktigt samma mål förutom kanske då mängd

84% avklarat, än är det några dagar kvar på året...

Då var målet avklarat. Jag trodde det skulle varit klart tidigare men insåg at jag hade loggat några längdpass också i totalen. Men rätt ska vara rätt, nu är 2014 km löpning avklarat 🙂

Grattis Björn !