Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning2014 km under 2014!
You need to log in to create posts and topics.

Ni som samlar mängd.
Tillhör de som började springa för länge sedan.
De flesta av oss som är kvar upptäckte tidigt att avslappning var nog nr. 1.
Inga överdrifter med fart eller tyngd. ( Styrketräning förekom ej. )
Vi sprang helst obanat i prattempo med l

K-G,
Du kan vara lugn för min del, jag sysslar bara med "mellanmjölkspass", såvida jag inte springer med Team Nordic Trail, för där blir det allt annat än mellanmjölk, det vill jag lova. Men TNT har jag bara kört en dag/vecka, i en timme, så det är nog ba

Gruppträning idag är kanske annorlunda mot förr.

Vi höll ihop och det var alltid någon av de bättre som låg sist. Ibland var det någon ny
som hade lite svårt att hålla gruppens normala ojämna fart.
Ibland var det någon som kanske hade en dålig dag, elle

Tack K-G,
Jag är ganska nöjd och tacksam över att jag älskar att springa!

Fast jag är förstås väldigt sugen på att springa nu, vill ju springa mest varje dag bara för att det är så härligt! Jag jagar inte km egentligen, men det är så skönt att slippa åk

Då var året slut och jag föll lite kort 1961km men bra mycket längre än vad jag väntat mig i början av året. Var jag hamnar nästa år ja det får väl tiden utvisa. Det enda jag kan säga är att jag hoppas få vara skadefri hela året och få göra det jag trivs

Jag avslutade året med endast 88% av målet uppnått. Nåja, det är bara att ta sats inför nästa år (2015km)

Här gick det rakt åt skogen. Jag landar på 1663 km,

I somras gav jag upp när det var för varmt, kom sedan inte riktigt igång och därefter hade jag ovanligt mycket förkylningselände under hösten.

Så kan det gå. Nya tag från i morgon!
Nyårslöfte: Att fi

För mig gick det heller inte att nå fram till målet. Hamnade på 1668 km men är ändå ganska nöjd. Jag har sprungit lite drygt 15 mil mer detta året än förra och har också fixat två maror, jag som trodde den sträckan var avklarad för mig i tävlingssammanhan

Sprang i mål med några timmar kvar på året. Hade till och med nästan en kilometer till godo visade det sig.

Grattis till alla och deras prestationer under året.