Quote from Funbeat user on 23 December 2014, 21:25Man tackar 🙂 Jag satte faktiskt även mitt andra mål här nyligen: Träna (något) minst 50% av årets dagar
Man tackar 🙂 Jag satte faktiskt även mitt andra mål här nyligen: Träna (något) minst 50% av årets dagar
Quote from Funbeat user on 24 December 2014, 09:47Fint jobbat Björn. En fin julklapp till dig själv.
Fint jobbat Björn. En fin julklapp till dig själv.
Quote from Funbeat user on 24 December 2014, 12:18MÅL!
Firades med sånn där utländsk ö kaffe (H)
MÅL!
Firades med sånn där utländsk ö kaffe (H)
Quote from Funbeat user on 24 December 2014, 13:28Grattis Janne!
Själv har jag 63 km kvar, men det skall fungera ?
Grattis Janne!
Själv har jag 63 km kvar, men det skall fungera ?
Quote from Funbeat user on 25 December 2014, 10:40Grattis Janne o lycka till Micke med de sista.
Grattis Janne o lycka till Micke med de sista.
Quote from Funbeat user on 25 December 2014, 15:59????? Björn och Janne! :D(t+)
Skål på er.
????? Björn och Janne! :D(t+)
Skål på er.
Quote from Funbeat user on 27 December 2014, 16:24Grattis Björn och Janne, och skål!
Bra kämpat, ni är väl värda en skål!Själv ligger jag efter, har bara skubbat 162 mil i år. Idag är det 25 dagar sedan senaste löppasset och idag var första gången jag kunde ta på strumpa på vänster fot utan att höften
Grattis Björn och Janne, och skål!
Bra kämpat, ni är väl värda en skål!
Själv ligger jag efter, har bara skubbat 162 mil i år. Idag är det 25 dagar sedan senaste löppasset och idag var första gången jag kunde ta på strumpa på vänster fot utan att höften
Quote from Funbeat user on 28 December 2014, 11:58Jag hade ju siktat på att åtminstone nå 1000 miles, men det blir bara knappt 150 mil. En långdragen halsåkomma, kanske nåt astma-artat, har gjort att jag knappt kunnat springa alls sen början av november. Måja, får hoppas det går över, och ta nya tag 2015
Jag hade ju siktat på att åtminstone nå 1000 miles, men det blir bara knappt 150 mil. En långdragen halsåkomma, kanske nåt astma-artat, har gjort att jag knappt kunnat springa alls sen början av november. Måja, får hoppas det går över, och ta nya tag 2015
Quote from Funbeat user on 28 December 2014, 19:14Trist för dig Jenny! Skadefrihet är ju det primära, annars funkar ju inget annat heller. Alla tankar på bättre fart, bättre teknik, ökade distanser, etc. är ju helt bortblåsta om man blir skadad, då detta överskuggar allt annat. Men vi kör väl 2015K under
Trist för dig Jenny! Skadefrihet är ju det primära, annars funkar ju inget annat heller. Alla tankar på bättre fart, bättre teknik, ökade distanser, etc. är ju helt bortblåsta om man blir skadad, då detta överskuggar allt annat. Men vi kör väl 2015K under
Quote from Funbeat user on 28 December 2014, 20:31Det hoppas jag på, Anders B!
Det blir en tur till Art of Running i Trosa, för en löpkurs med Anders. Han lär vara kanonduktig! Jag ska boka en tid när jag är igång med löpning! Har skickat in intresseanmälan för Sweden Sky Race 24, för 2015. Loppet var ma
Det hoppas jag på, Anders B!
Det blir en tur till Art of Running i Trosa, för en löpkurs med Anders. Han lär vara kanonduktig! Jag ska boka en tid när jag är igång med löpning! Har skickat in intresseanmälan för Sweden Sky Race 24, för 2015. Loppet var ma