Quote from Funbeat user on 6 January 2015, 17:03Jag är på och hoppas att jag snart kan börja springa igen, så att jag inte kommer alltför mycket efter redan i starten...
Kram,
Jenny
Jag är på och hoppas att jag snart kan börja springa igen, så att jag inte kommer alltför mycket efter redan i starten...
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 6 January 2015, 21:13Hänger på och ska göra allt för att verkligen lyckas.....men eftersom jag har mitt första marathon att träna inför så borde jag ju klara det.....tränar jag inte kommer jag inte klara maran och den måste jag ju bara klara eftersom den ingår i ett vad jag o
Hänger på och ska göra allt för att verkligen lyckas.....men eftersom jag har mitt första marathon att träna inför så borde jag ju klara det.....tränar jag inte kommer jag inte klara maran och den måste jag ju bara klara eftersom den ingår i ett vad jag o
Quote from Funbeat user on 7 January 2015, 09:55Jag hänger också med.
Jag hänger också med.
Quote from Funbeat user on 10 January 2015, 20:32Jag hänger också på. Behöver det för motivationen. 🙂
Jag hänger också på. Behöver det för motivationen. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 February 2015, 09:03Månadsrapport för Januari:
Resulterade i 158,65km ligger lite efter gruppmål och även något efter eget som jag har satt till 100 miles i snitt per månad (drygt 1931km på året).
Har aldrig trott på en så hög års dos men är på samma nivå som jag klarade för
Månadsrapport för Januari:
Resulterade i 158,65km ligger lite efter gruppmål och även något efter eget som jag har satt till 100 miles i snitt per månad (drygt 1931km på året).
Har aldrig trott på en så hög års dos men är på samma nivå som jag klarade för
Quote from Funbeat user on 1 February 2015, 14:06Månadsrapport för januari: 2,94 km!
Förhoppningsvis kan jag nu smyga igång löpningen utan att få ökade besvär från vänster höft, men det är oklart ännu.
Den som väntar på något gott väntar alltid för länge! (H)
Kram,
Jenny
Månadsrapport för januari: 2,94 km!
Förhoppningsvis kan jag nu smyga igång löpningen utan att få ökade besvär från vänster höft, men det är oklart ännu.
Den som väntar på något gott väntar alltid för länge! (H)
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 1 February 2015, 15:20Särskilt Jenny om det är en skada som skall läkas. Hoppas du snart är frisk från det och kan göra det du trivs med, verkar det som.
Särskilt Jenny om det är en skada som skall läkas. Hoppas du snart är frisk från det och kan göra det du trivs med, verkar det som.
Quote from Funbeat user on 1 February 2015, 16:38Jag hoppar på och försöker. Januari blev 190,38, så lite plus.
Jag hoppar på och försöker. Januari blev 190,38, så lite plus.
Quote from Funbeat user on 1 February 2015, 17:29Ligger efter, bara148 km i januari pga min nya astma, och nu förkyld också. Nåja, elva månader kvar att komma ikapp
Ligger efter, bara148 km i januari pga min nya astma, och nu förkyld också. Nåja, elva månader kvar att komma ikapp
Quote from Funbeat user on 1 February 2015, 18:1523,5 mil i Januari, so far so good
23,5 mil i Januari, so far so good