Quote from Funbeat user on 21 February 2015, 10:03Förkyld hela förra veckan, så ligger bara i fas nu. Lycka till alla andra där ute i vårvädret.
Förkyld hela förra veckan, så ligger bara i fas nu. Lycka till alla andra där ute i vårvädret.
Quote from Funbeat user on 21 February 2015, 19:33Tjena! Jag är 17 år och springer en del främst för att lyckas så bra som möjligt på Göteborgsvarvet i maj. 🙂
Då jag såg att jag ligger före 2000 km-planen i år, tänkte jag att kunde hoppa på här. 😉
Tjena! Jag är 17 år och springer en del främst för att lyckas så bra som möjligt på Göteborgsvarvet i maj. 🙂
Då jag såg att jag ligger före 2000 km-planen i år, tänkte jag att kunde hoppa på här. 😉
Quote from Funbeat user on 21 February 2015, 22:57Vårväder, Gabriel? Kompakt blankis, becksvart ute, och vind som sliter smågrenar från träden :@
Vårväder, Gabriel? Kompakt blankis, becksvart ute, och vind som sliter smågrenar från träden :@
Quote from Funbeat user on 28 February 2015, 19:31462 km. Ganska lika som i januari med andra ord. ser bra ut så långt
462 km. Ganska lika som i januari med andra ord. ser bra ut så långt
Quote from Funbeat user on 1 March 2015, 12:12165 km in på kontot denna månad och sammanlagt 352 km ger ett plus på ca 20km, så helt i fas med andra ord.
165 km in på kontot denna månad och sammanlagt 352 km ger ett plus på ca 20km, så helt i fas med andra ord.
Quote from Funbeat user on 1 March 2015, 15:07Fortsätter med minusmånader får väl skylla på att denna var kort.
Blev i all fall 153.56km denna månad och en Total nu på 312.21km.
Fortsätter med minusmånader får väl skylla på att denna var kort.
Blev i all fall 153.56km denna månad och en Total nu på 312.21km.
Quote from Funbeat user on 1 March 2015, 20:17Ligger just nu en halvmil från där jag borde vara - helt ok, men nu blir det värre. Tre veckor i Surinam och Guyana kommer inte att ge många löpta km, men lite värme i alla fall!
Ligger just nu en halvmil från där jag borde vara - helt ok, men nu blir det värre. Tre veckor i Surinam och Guyana kommer inte att ge många löpta km, men lite värme i alla fall!
Quote from Funbeat user on 2 March 2015, 14:29195km i Februari. Skidresa satt stop för löpningen en vecka men det går fortfarande plus.
195km i Februari. Skidresa satt stop för löpningen en vecka men det går fortfarande plus.
Quote from Funbeat user on 4 March 2015, 21:0020K efter, men jag skyller - i någon mån rättmätigt - på att februari är en skitmånad.
20K efter, men jag skyller - i någon mån rättmätigt - på att februari är en skitmånad.
Quote from Funbeat user on 15 April 2015, 10:42Mars blev betydligt mindre lyckat än jag hade hoppats, 136 km, två förkylningar. Ingen bra trend det här, men fortfarande lite plus tack vare Januari 🙂
Mars blev betydligt mindre lyckat än jag hade hoppats, 136 km, två förkylningar. Ingen bra trend det här, men fortfarande lite plus tack vare Januari 🙂