Quote from Funbeat user on 15 April 2015, 17:52Missade ju att mars kom och gick var i alla fall uppe i 509,34km efter första kvartalet och kan väl därmed säga att jag ligger bra till nu efter två något korta inledande månader.
Missade ju att mars kom och gick var i alla fall uppe i 509,34km efter första kvartalet och kan väl därmed säga att jag ligger bra till nu efter två något korta inledande månader.
Quote from Funbeat user on 16 April 2015, 14:38638km avverkat och ca: 50km före planen. Känns genomförbart.
638km avverkat och ca: 50km före planen. Känns genomförbart.
Quote from Funbeat user on 8 July 2015, 18:30Enligt egen plan på 100miles per månad så skulle jag avverkar precis 1000km idag och med 55km före det så ligger jag bra till även för grupp mål. Snart dags att försöka dra upp träningen lite närmar sig sista helgen i september. 🙂
Enligt egen plan på 100miles per månad så skulle jag avverkar precis 1000km idag och med 55km före det så ligger jag bra till även för grupp mål. Snart dags att försöka dra upp träningen lite närmar sig sista helgen i september. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 July 2015, 20:32Härligt Mats och grattis till 1000 km för året!
Kram,
Jenny
Härligt Mats och grattis till 1000 km för året!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 9 July 2015, 23:25Har äntligen några kilometer utöver önskvärt efter en odisciplinerad vinter. Ett nytt upplägg - spring (i princip) varje dag - har räddat dagen. På något sätt blev det lättare att ta sig ut - ett "vardagsgöra", som att borsta tänderna.
Har äntligen några kilometer utöver önskvärt efter en odisciplinerad vinter. Ett nytt upplägg - spring (i princip) varje dag - har räddat dagen. På något sätt blev det lättare att ta sig ut - ett "vardagsgöra", som att borsta tänderna.
Quote from Funbeat user on 10 July 2015, 10:09Jag kommer passera 1000km ikväll och ligger således lite back, men jag får öka dosen under hösten för att klara målet.
Jag kommer passera 1000km ikväll och ligger således lite back, men jag får öka dosen under hösten för att klara målet.
Quote from Funbeat user on 10 July 2015, 18:52Tack Jenny. Bra disciplin och några lite lägre lopp som tvingat ut en att köra långpass har hjälp till . Sen är ju som sagt LL30 inbokad så det lär inte färre långpass hoppas jag och då kanske även i lite jobbigare terräng.
Jörgen du skall se att du snar
Tack Jenny. Bra disciplin och några lite lägre lopp som tvingat ut en att köra långpass har hjälp till . Sen är ju som sagt LL30 inbokad så det lär inte färre långpass hoppas jag och då kanske även i lite jobbigare terräng.
Jörgen du skall se att du snar
Quote from Funbeat user on 6 December 2015, 13:41Med dagens långpass har jag nått årets uppsatta 100 miles per månad nu får jag se hur mycket till det kan bli.
Med dagens långpass har jag nått årets uppsatta 100 miles per månad nu får jag se hur mycket till det kan bli.
Quote from Funbeat user on 6 December 2015, 22:30Nu är det nära 1986,99km, det är inte ens lucia än...????
Nu är det nära 1986,99km, det är inte ens lucia än...????
Quote from Funbeat user on 8 December 2015, 18:47Jonas det fixar du innan Lucia och har sen två veckor kvar att jobba plus på.
Jonas det fixar du innan Lucia och har sen två veckor kvar att jobba plus på.