Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning2015 km under 2015!
You need to log in to create posts and topics.

Missade ju att mars kom och gick var i alla fall uppe i 509,34km efter första kvartalet och kan väl därmed säga att jag ligger bra till nu efter två något korta inledande månader.

638km avverkat och ca: 50km före planen. Känns genomförbart.

Enligt egen plan på 100miles per månad så skulle jag avverkar precis 1000km idag och med 55km före det så ligger jag bra till även för grupp mål. Snart dags att försöka dra upp träningen lite närmar sig sista helgen i september. 🙂

Härligt Mats och grattis till 1000 km för året!
Kram,
Jenny

Har äntligen några kilometer utöver önskvärt efter en odisciplinerad vinter. Ett nytt upplägg - spring (i princip) varje dag - har räddat dagen. På något sätt blev det lättare att ta sig ut - ett "vardagsgöra", som att borsta tänderna.

Jag kommer passera 1000km ikväll och ligger således lite back, men jag får öka dosen under hösten för att klara målet.

Tack Jenny. Bra disciplin och några lite lägre lopp som tvingat ut en att köra långpass har hjälp till . Sen är ju som sagt LL30 inbokad så det lär inte färre långpass hoppas jag och då kanske även i lite jobbigare terräng.
Jörgen du skall se att du snar

Med dagens långpass har jag nått årets uppsatta 100 miles per månad nu får jag se hur mycket till det kan bli.

Nu är det nära 1986,99km, det är inte ens lucia än...????

Jonas det fixar du innan Lucia och har sen två veckor kvar att jobba plus på.