Quote from Funbeat user on 8 December 2015, 18:47Jonas det fixar du innan Lucia och har sen två veckor kvar att jobba plus på.
Jonas det fixar du innan Lucia och har sen två veckor kvar att jobba plus på.
Quote from Funbeat user on 11 December 2015, 23:09Ikväll nådde jag 2015km under år 2015 🙂
Såååå nöjd, då jag i år har ökat årsmängden med ca 60% jämfört med 2014.
Visserligen har jag inte haft något uttalat årsmål, utan enbart sprungit när jag har känt för det.
När jag i somras nöjt skrev att jag
Ikväll nådde jag 2015km under år 2015 🙂
Såååå nöjd, då jag i år har ökat årsmängden med ca 60% jämfört med 2014.
Visserligen har jag inte haft något uttalat årsmål, utan enbart sprungit när jag har känt för det.
När jag i somras nöjt skrev att jag
Quote from Funbeat user on 12 December 2015, 23:46Fixade mina 2015 på lunchen i fredags, fattades 7,0km...!!! Hur kan det bli så jämnt?
Fick iaf ihop 9,3 så målet var nått håller på lite som Hans och räknar på något jämnt delbart...
Men det blir nog lite alternativ träning nu, har aldrig fått ihop sååå m
Fixade mina 2015 på lunchen i fredags, fattades 7,0km...!!! Hur kan det bli så jämnt?
Fick iaf ihop 9,3 så målet var nått håller på lite som Hans och räknar på något jämnt delbart...
Men det blir nog lite alternativ träning nu, har aldrig fått ihop sååå m
Quote from Funbeat user on 13 December 2015, 10:13Wohooo! Skål och grattis till er båda, Hans E och Jonas S!
Grymt bra jobbat!
Hans, har du tagit någon vilovecka, eller i alla fall några perioder där du dragit ner på löpmängden? Annars kan det vara ett tips, med tanke på att du ökat med 60% jämfört med i
Wohooo! Skål och grattis till er båda, Hans E och Jonas S!
Grymt bra jobbat!
Hans, har du tagit någon vilovecka, eller i alla fall några perioder där du dragit ner på löpmängden? Annars kan det vara ett tips, med tanke på att du ökat med 60% jämfört med i
Quote from Funbeat user on 13 December 2015, 15:40Tack för både gratulation o omtanke, Jenny !
Njaee, jag har inte avsiktligen hållt igen under vissa veckor. Efter sommarsemestern har veckmängden legat på 30km och uppåt. I november sprang jag +25 mil, vilket är oväntat mycket, med mina mått mätt.
Fast re
Tack för både gratulation o omtanke, Jenny !
Njaee, jag har inte avsiktligen hållt igen under vissa veckor. Efter sommarsemestern har veckmängden legat på 30km och uppåt. I november sprang jag +25 mil, vilket är oväntat mycket, med mina mått mätt.
Fast re
Quote from Funbeat user on 14 December 2015, 20:12Jag har ju helt glömt att nämna att jag nått vårt gemensamma mål med mina 2057 sprungna kilometer. Jag tror jag fixade det mot slutet av november. Alla ni som har ett par kilometer kvar när tiden börjar bli knapp: det är bättre att misslyckas med en god
Jag har ju helt glömt att nämna att jag nått vårt gemensamma mål med mina 2057 sprungna kilometer. Jag tror jag fixade det mot slutet av november. Alla ni som har ett par kilometer kvar när tiden börjar bli knapp: det är bättre att misslyckas med en god
Quote from Funbeat user on 15 December 2015, 18:17Grattis Anders! Ah än har jag inte gett upp två veckor kvar att nå det. (t+)
Grattis Anders! Ah än har jag inte gett upp två veckor kvar att nå det. (t+)
Quote from Funbeat user on 16 December 2015, 20:00Grattis och skål, Anders B!
Bra jobbat!
Kram,
Jenny
Grattis och skål, Anders B!
Bra jobbat!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 23 December 2015, 12:20Är det nån som kommer att sätta upp liknande mål inför 2016?
Tänkte sätta målet 200 mil på ett år och sökte efter liknande på nätet och fann denna tråd. Har tidigare haft målet Stockholm Marathon under 3.15 i fjol. Nu tänkte jag sätta upp 2016 km år 2016
Är det nån som kommer att sätta upp liknande mål inför 2016?
Tänkte sätta målet 200 mil på ett år och sökte efter liknande på nätet och fann denna tråd. Har tidigare haft målet Stockholm Marathon under 3.15 i fjol. Nu tänkte jag sätta upp 2016 km år 2016
Quote from Funbeat user on 24 December 2015, 12:36Årets julklapp till mig själv 2022,72km avverkade efter dagens träning.
Årets julklapp till mig själv 2022,72km avverkade efter dagens träning.