Quote from Funbeat user on 1 February 2015, 20:01Tack Mats!
60 dagar utan löpning, nu hoppas jag kunna komma igång igen. Det är en höftartros som är grundorsak, men det är överansträngning av muskler i ben och säte, som fått träda in när andra har somnat in...
Kram,
Jenny
Tack Mats!
60 dagar utan löpning, nu hoppas jag kunna komma igång igen. Det är en höftartros som är grundorsak, men det är överansträngning av muskler i ben och säte, som fått träda in när andra har somnat in...
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 1 February 2015, 20:19Som det heter på engelskan Jenny: mitt hjärta går ut till dig.
Som det heter på engelskan Jenny: mitt hjärta går ut till dig.
Quote from Funbeat user on 1 February 2015, 20:21Januarirapport: 170K. Pissapa.
Januarirapport: 170K. Pissapa.
Quote from Funbeat user on 2 February 2015, 07:49Tack Anders B!
Jag kämpar vidare, målmedvetet! Kände av höften i lördags, efter utfallssteg, men nu har det gått över, så jag hoppas att det inte var återfall...
Kämpa på själv, det är lååångt kvar till 31/12-15 när målet bör vara uppfyllt!
Kram,
Jenny
Tack Anders B!
Jag kämpar vidare, målmedvetet! Kände av höften i lördags, efter utfallssteg, men nu har det gått över, så jag hoppas att det inte var återfall...
Kämpa på själv, det är lååångt kvar till 31/12-15 när målet bör vara uppfyllt!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 2 February 2015, 10:01255km i Januari. Gött!
255km i Januari. Gött!
Quote from Funbeat user on 2 February 2015, 12:48267km i Januari
267km i Januari
Quote from Funbeat user on 2 February 2015, 17:30141,13 km i Januari. Ligger lite efter. men jag är inte orolig. Vaden håller, och nya skor gör skillnad. Allt händer på löpbandet så det blir lite tråkigt. Väntar på att den förbannade snön skall töa bort.
141,13 km i Januari. Ligger lite efter. men jag är inte orolig. Vaden håller, och nya skor gör skillnad. Allt händer på löpbandet så det blir lite tråkigt. Väntar på att den förbannade snön skall töa bort.
Quote from Funbeat user on 3 February 2015, 09:09130km i januari, en bit efter men januari är ändå januari 🙂 Ska bara se till att jag inte får för mycket att försöka ta igen :-d
130km i januari, en bit efter men januari är ändå januari 🙂 Ska bara se till att jag inte får för mycket att försöka ta igen :-d
Quote from Funbeat user on 9 February 2015, 09:37Den här gruppen passar mina mål! 187km i Januari! Lite plus.
Den här gruppen passar mina mål! 187km i Januari! Lite plus.
Quote from Funbeat user on 16 February 2015, 00:21I fas igen, med ett par-tre K plus.
EDIT: men sedan jag kollade sist hade det visst blivit ny dag, så att jag istället hamnade 1K minus 🙁
I fas igen, med ett par-tre K plus.
EDIT: men sedan jag kollade sist hade det visst blivit ny dag, så att jag istället hamnade 1K minus 🙁