Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning2340km under 2015
You need to log in to create posts and topics.

Båstad är en betydligt tuffare bana( och det var över 25 grader varmt), och Kiel ligger i februari så det är mer ett resultat av träningen 2011 än 2012.

Aaah! Det visste jag inte, men klart banan är en viktig faktor också. Och väder, vind, humör. Men visst ser det väl ut som en trend ändå, om man bara får vara hel och träna så kommer mängdträningen att flyta på, och då kommer resultaten?

183 mil nu så jag knaprar in nu. Redan 47 km denna vecka. Hak i häl kan jag då erkänna. Hur laddar ni andra i höstrusket? Morgonlöp?

Pannlampslöpning (L)

Det är ju coolt att springa genom mörkret i pannlampans sken ju! Nyhetens behag kanske lägger sig till december, men än så länge tycker jag det är jätteroligt i alla fall 🙂

203 km borde man ligga på i slutet av denna vecka för att vara i fas. Kan det stämma? Jag ligger på 194 km nu så jag är hak i häl. Snart så.

mvh d

1968 idag, så det kan nog stämma. Min huvudräkning är inte den starkaste just nu.

1994 km idag. 200 mil nära nu;)

Jag är nog också med på 2340 km i år om man får vara frisk.

Har precis passerat 215 mil om jag räknar med 10 mil i våtdräkt(SwimRun). Långpass i all ära men det finns lite risk att man tappar lite fart.

Men kul med lite diffusa mål 🙂

"Sprang på" denna tråd... och passerade just 2340 km. Fast på cykel. Löpningen är lååångt ifrån. Men i alla fall.

210 mil idag, skönt med 97 km i helgen på två dagar. Urban Citat "Har precis passerat 215 mil om jag räknar med 10 mil i våtdräkt(SwimRun). Långpass i all ära men det finns lite risk att man tappar lite fart." Kan du utveckla? Skall du få till 10 mil swi