Quote from Funbeat user on 20 November 2015, 11:10Galet 212 mil skall man ligga på för att vara ifas i slutet av denna vecka. Jag ligger för första gången på 213,7 mil och är före schemat. Galet.
Vad har ni andra i kikarn?
mvh d
Galet 212 mil skall man ligga på för att vara ifas i slutet av denna vecka. Jag ligger för första gången på 213,7 mil och är före schemat. Galet.
Vad har ni andra i kikarn?
mvh d
Quote from Funbeat user on 20 November 2015, 12:03Ligger på 219,7km idag, men imorgon blir det långpanna på Sörmlandsleden, det lär väl bli +30km åtminstone. Sen backe med TSM på söndag och fartlek med TNT på måndag 😀
Det händer mycket nu 🙂No rest for the wicked 😉
Ligger på 219,7km idag, men imorgon blir det långpanna på Sörmlandsleden, det lär väl bli +30km åtminstone. Sen backe med TSM på söndag och fartlek med TNT på måndag 😀
Det händer mycket nu 🙂
No rest for the wicked 😉
Quote from Funbeat user on 20 November 2015, 13:12Sorry Daniel, jag var nog lite otydlig med mina Swimrun-mil. De var sånt jag gjorde i somras och som jag räknar med i löpta mil i min Funbeat-kalender. Jag pallar nog inte riktigt med kylan i Mälaren nu 🙂
Ligger på drygt 223 mil nu men tar en lugnare v
Sorry Daniel, jag var nog lite otydlig med mina Swimrun-mil. De var sånt jag gjorde i somras och som jag räknar med i löpta mil i min Funbeat-kalender. Jag pallar nog inte riktigt med kylan i Mälaren nu 🙂
Ligger på drygt 223 mil nu men tar en lugnare v
Quote from Funbeat user on 14 December 2015, 18:08Skål på er, nu passerade jag 2340 och jag har inga planer på att bromsa nu 🙂
Skål på er, nu passerade jag 2340 och jag har inga planer på att bromsa nu 🙂
Quote from Funbeat user on 16 December 2015, 19:58Grattis och skål, Annica!
Bra jobbat!
Kram,
Jenny
Grattis och skål, Annica!
Bra jobbat!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 17 December 2015, 02:20Tack Jenny, jag är väldigt nöjd med mig själv nu 🙂
Tack Jenny, jag är väldigt nöjd med mig själv nu 🙂
Quote from Funbeat user on 17 December 2015, 20:28Annica,
Det har du all anledning att vara! Njut av det och må gott!
Kram,
Jenny
Annica,
Det har du all anledning att vara! Njut av det och må gott!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 17 December 2015, 20:29Stiligt Annica! Jag knäcker i detta nu en sju-femma och tar en klunk som en skål till dig! - Bokstavligen.
EDIT: alltså en ÖL 7.5, annars lät klunkandet lite fel ... 😉
Stiligt Annica! Jag knäcker i detta nu en sju-femma och tar en klunk som en skål till dig! - Bokstavligen.
EDIT: alltså en ÖL 7.5, annars lät klunkandet lite fel ... 😉
Quote from Funbeat user on 17 December 2015, 21:43hahaha det första jag tänkte på var inte direkt något man klunkar, tur att du förtydligade 😀
hahaha det första jag tänkte på var inte direkt något man klunkar, tur att du förtydligade 😀
Quote from Funbeat user on 20 December 2015, 21:312349,3 km idag. Skål. Men vill nå mot 250 som den ursprungligaplanen var. PEPP!!!
2349,3 km idag. Skål. Men vill nå mot 250 som den ursprungligaplanen var. PEPP!!!