Quote from Funbeat user on 14 January 2015, 15:34hahaha ja det kan man verkligen säga! Jösses så halt det är på sina ställen! Vilka blickar jag får av folk när jag kommer springande 🙂
hahaha ja det kan man verkligen säga! Jösses så halt det är på sina ställen! Vilka blickar jag får av folk när jag kommer springande 🙂
Quote from Funbeat user on 22 January 2015, 08:45Låter bra Annica. Jag är med. Gjorde 2400 km 2014, så detta mål blir bra pepp för att tangera eller nå ännu längre.
Låter bra Annica. Jag är med. Gjorde 2400 km 2014, så detta mål blir bra pepp för att tangera eller nå ännu längre.
Quote from Funbeat user on 22 January 2015, 09:57Härligt 😀
Några lopp eller andra äventyr inplanerade för året?
Härligt 😀
Några lopp eller andra äventyr inplanerade för året?
Quote from Funbeat user on 23 January 2015, 15:35Absolut, sandsjöbacka i lördags 17 jan, men suktar efter Ursviks ultra 75 km i mars. Själv då?
Absolut, sandsjöbacka i lördags 17 jan, men suktar efter Ursviks ultra 75 km i mars. Själv då?
Quote from Funbeat user on 23 January 2015, 16:01Trail? Imponerande! Hoppas det gick bra! 🙂
Jag fokuserar helt på Stockholm ultra 100km i höst, jag vill putsa mitt personbästa. Så mycket lugn distans, bygga bred areob bas och sen spetsa med intervaller och fart i juli är planen 🙂
Trail? Imponerande! Hoppas det gick bra! 🙂
Jag fokuserar helt på Stockholm ultra 100km i höst, jag vill putsa mitt personbästa. Så mycket lugn distans, bygga bred areob bas och sen spetsa med intervaller och fart i juli är planen 🙂
Quote from Funbeat user on 26 January 2015, 15:23Låter bra Annica. Tror din löpningen kommer nå nya nivåer med kvalitetsträning då is och snö släpper grepet.
160 km hittillis i år, hur går det för er andra?
mvh d
Låter bra Annica. Tror din löpningen kommer nå nya nivåer med kvalitetsträning då is och snö släpper grepet.
160 km hittillis i år, hur går det för er andra?
mvh d
Quote from Funbeat user on 26 January 2015, 17:00181km hittills, men har åkt på magsjuka som jag behöver vila mig frisk från så marginalerna kommer att krympa igen.
181km hittills, men har åkt på magsjuka som jag behöver vila mig frisk från så marginalerna kommer att krympa igen.
Quote from Funbeat user on 27 January 2015, 00:25Jag ligger gravt efter relativt "önskvärt" med 30K för lite. Får hoppas det tar sig vartefter veckomängden stegras.
Jag ligger gravt efter relativt "önskvärt" med 30K för lite. Får hoppas det tar sig vartefter veckomängden stegras.
Quote from Funbeat user on 28 January 2015, 19:36Ligger runt 164 km hittills, finns det ett snitt per månad Annica?
mvh d
Ligger runt 164 km hittills, finns det ett snitt per månad Annica?
mvh d
Quote from Funbeat user on 28 January 2015, 19:46Räknade ut att 2340km/52v=45km/v men vissa veckor blir det ju mindre av naturliga skäl, så lite marginal är nog klokt att ha.
Räknade ut att 2340km/52v=45km/v men vissa veckor blir det ju mindre av naturliga skäl, så lite marginal är nog klokt att ha.