Quote from Funbeat user on 6 March 2015, 22:52Annica: kör ett par veckopauser mellan B2B - inte för jag tror man nödvändigtvis går sönder (jag gillar att köra ett par på varandra), men du måste vila!
Ett möjligt schema är: Vila, Vila, ONS/TOR, Vila, LÖR/SÖN. Exempel: ONS 1h med styrka (tempo eller b
Annica: kör ett par veckopauser mellan B2B - inte för jag tror man nödvändigtvis går sönder (jag gillar att köra ett par på varandra), men du måste vila!
Ett möjligt schema är: Vila, Vila, ONS/TOR, Vila, LÖR/SÖN. Exempel: ONS 1h med styrka (tempo eller b
Quote from Funbeat user on 7 March 2015, 00:03Jag har en plan jag följer, men inte in absurdum givetvis. Fast jag vet att den här modellen fungerar, det var så jag grejade Stockholm ultra 100km förra gången, så varför ändra ett vinnande koncept? 🙂
Nästa back-to-back kommer inte förrän om 4 veckor,
Jag har en plan jag följer, men inte in absurdum givetvis. Fast jag vet att den här modellen fungerar, det var så jag grejade Stockholm ultra 100km förra gången, så varför ändra ett vinnande koncept? 🙂
Nästa back-to-back kommer inte förrän om 4 veckor,
Quote from Funbeat user on 12 March 2015, 04:19Hur har du spritt ut dina back-to-back Annica?
Hur har du spritt ut dina back-to-back Annica?
Quote from Funbeat user on 12 March 2015, 09:34Varje block är 4 veckor: en lätt, en medel/tuff, en tuff och en ganska lätt som avslutning. I den tuffa tredje veckan ligger back-to-back-långpassen. Varje block är successivt mer distans än det förra, så det är extra viktigt att inte tjuva och springa me
Varje block är 4 veckor: en lätt, en medel/tuff, en tuff och en ganska lätt som avslutning. I den tuffa tredje veckan ligger back-to-back-långpassen. Varje block är successivt mer distans än det förra, så det är extra viktigt att inte tjuva och springa me
Quote from Funbeat user on 12 March 2015, 13:42Bra snack, ligger bra efter har enbart 270 km totalt, hur är statusen denna vecka ifall man bör ligga i fas?
Bra snack, ligger bra efter har enbart 270 km totalt, hur är statusen denna vecka ifall man bör ligga i fas?
Quote from Funbeat user on 12 March 2015, 14:27455km idag, det är ungefär 6,4km/dag eller 45km/v hur man väljer att se på det.
455km idag, det är ungefär 6,4km/dag eller 45km/v hur man väljer att se på det.
Quote from Funbeat user on 8 April 2015, 11:00Hur det går det för er alla.
Har haft en svacka men senaste veckan kommit igång då längdskidsäsongen är definitivt slut nu.
423 km totalt nu.
mvh d
Hur det går det för er alla.
Har haft en svacka men senaste veckan kommit igång då längdskidsäsongen är definitivt slut nu.
423 km totalt nu.
mvh d
Quote from Funbeat user on 8 April 2015, 11:09Jag travar på, för det mesta i min ensamhet 🙂
Önskvärt är uppe i 628km, jag passerade 782km i helgen och lär samla ihop lite till senare idag. Vilovecka den här veckan, så det blir bara lugn, lätt löpning för hela slanten. Det är mys (L)
Jag travar på, för det mesta i min ensamhet 🙂
Önskvärt är uppe i 628km, jag passerade 782km i helgen och lär samla ihop lite till senare idag. Vilovecka den här veckan, så det blir bara lugn, lätt löpning för hela slanten. Det är mys (L)
Quote from Funbeat user on 8 April 2015, 18:26Bra Annica, jag fokuserar lite på fartträning, du då är du sugen på intervaller eller är det kvantitet som gäller?
mvh d
Bra Annica, jag fokuserar lite på fartträning, du då är du sugen på intervaller eller är det kvantitet som gäller?
mvh d
Quote from Funbeat user on 8 April 2015, 19:30Än så länge blir det massor av distans, men det kommer lite intervaller och sådant också vad det lider 🙂
Än lockar det inte supermycket att gasa, det är så mysigt att bara springa och njuta nu när det är snöfritt och vår på riktigt! Bästa årstiden nu ty
Än så länge blir det massor av distans, men det kommer lite intervaller och sådant också vad det lider 🙂
Än lockar det inte supermycket att gasa, det är så mysigt att bara springa och njuta nu när det är snöfritt och vår på riktigt! Bästa årstiden nu ty