Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning2340km under 2015
You need to log in to create posts and topics.

Absolut Anders, det är mycket kvar av 2015 än 🙂
Mycket kul löpning som ligger framför oss också, eller hur?

Här har ni en till som hållt på med Jujutsu (i Stockholm) med Ingemar Sköld som sensei!

Oj, honom har jag hört talas om (det måste väl alla ha gjort som rört vid ju-jutsu/jiu-jitsu-sfären?)! Det måste ha varit lärorik ändå väl?

Det är aldrig försent att göra come-back. Själv hade jag en time-out på 15 år. Men för att återgå till ämnet, kan jag meddela att i gårdagens gympass på Body-Center i Junsele med först ett styrkepass på dryga timmen som uppvärmning, följt av 41 min. spinn

Jag fokuserar snarare på kvalité i träningen än enbart mängd. Hur tänker ni i det ämnet. Jag ligger på ca 150 träningstimmar i år utspritt på yoga, sim, längd och löpning. Hur ser er tidsåtgång ut? Är nyfiken inväntan på min första 80 km vecka på långe.

~120h i år, utspritt på löpning, styrketräning, crosstrainer & motionscykel.

Majoriteten är förstås löpning, eftersom det är det jag tycker är roligt. Mängd i mängder, än så länge. Men det är lääääääänge kvar till tävlingen för mig. Hinner bygga bredare

Jo Annica han var otroligt bra och inspirerande...

Snyggt jobbat, Annika!. Själv så passerade jag idag 100 timmarsgränsen, där merparten av tiden utgörs av skidåkning, men även styrketräning, löpning, Bungy-Pump, trampmaskin och konditionsträning på gym med stakåkningsmaskin +roddmaskin + spinning. I slut

577 km idag, börjar knapra in lite nu.

V16 42 km
V17 60 km
V18 21,4 km (hittills)

Nice, nu börjar säsongen på allvar när som helst så då lär det ticka in kilometrar så det räcker 🙂

981 av 756 önskade ligger jag på just nu, så på Aros maraton passerar jag nog första 1 000km.