Quote from Funbeat user on 8 April 2015, 22:15Eftersom det fortfarande är gott om snö, där jag bor, har det inte blivit så mycket utomhuslöpning hittills i år, utan fokus har legat på längskidåkning, där jag fick ihop 601,27 km, jan-mars. Sedan har det blivit mest träning på gym med styrketräning och
Eftersom det fortfarande är gott om snö, där jag bor, har det inte blivit så mycket utomhuslöpning hittills i år, utan fokus har legat på längskidåkning, där jag fick ihop 601,27 km, jan-mars. Sedan har det blivit mest träning på gym med styrketräning och
Quote from Funbeat user on 8 April 2015, 23:06Är det en ju-jutsu-dräkt jag ser månne?
Är det en ju-jutsu-dräkt jag ser månne?
Quote from Funbeat user on 9 April 2015, 13:13Ja, det stämmer, eller snarare en jiujitsudräkt, eftersom jag även tränar jiujitsu enligt Durewall-systemet.
Ja, det stämmer, eller snarare en jiujitsudräkt, eftersom jag även tränar jiujitsu enligt Durewall-systemet.
Quote from Funbeat user on 9 April 2015, 13:25Då får du din beskärda del av rörlighetsträning och styrka den vägen gissar jag. Tränade Jiu-jitsu för kanske 20 år sedan, därefter ju-jutsu, och hade jätteroligt. Kan sakna det ibland, det var kul träning.
Du ligger verkligen i med skidor, löpning, jiu
Då får du din beskärda del av rörlighetsträning och styrka den vägen gissar jag. Tränade Jiu-jitsu för kanske 20 år sedan, därefter ju-jutsu, och hade jätteroligt. Kan sakna det ibland, det var kul träning.
Du ligger verkligen i med skidor, löpning, jiu
Quote from Funbeat user on 10 April 2015, 16:37Intressant att höra att du har tränat jiujitsu också. I vilken klubb tränade du? Durewall-systemet?
Intressant att höra att du har tränat jiujitsu också. I vilken klubb tränade du? Durewall-systemet?
Quote from Funbeat user on 10 April 2015, 16:56I Nässjö Judo och jiu-jitsuklubb, tillsammans med ett gäng glada entusiaster. Vi var bl a med på ett läger i Göteborg tillsammans med Kurt Durewall, gissa om jag fick tunghäfta och blev jätteblyg bara för att han var med 🙂
I Nässjö Judo och jiu-jitsuklubb, tillsammans med ett gäng glada entusiaster. Vi var bl a med på ett läger i Göteborg tillsammans med Kurt Durewall, gissa om jag fick tunghäfta och blev jätteblyg bara för att han var med 🙂
Quote from Funbeat user on 13 April 2015, 19:11Fortsätter med avvikelsen från huvudämnet, men, Annika, det var intressant att se att du har tränat i Nässjö Judo- och Jiujitsuklubb. Då kanske du har haft Curth Jonsson som instruktör. Jag träffade Curth många gånger på läger under 80-talet och Curth var
Fortsätter med avvikelsen från huvudämnet, men, Annika, det var intressant att se att du har tränat i Nässjö Judo- och Jiujitsuklubb. Då kanske du har haft Curth Jonsson som instruktör. Jag träffade Curth många gånger på läger under 80-talet och Curth var
Quote from Funbeat user on 13 April 2015, 19:11Fortsätter med avvikelsen från huvudämnet, men, Annika, det var intressant att se att du har tränat i Nässjö Judo- och Jiujitsuklubb. Då kanske du har haft Curth Jonsson som instruktör. Jag träffade Curth många gånger på läger under 80-talet och Curth var
Fortsätter med avvikelsen från huvudämnet, men, Annika, det var intressant att se att du har tränat i Nässjö Judo- och Jiujitsuklubb. Då kanske du har haft Curth Jonsson som instruktör. Jag träffade Curth många gånger på läger under 80-talet och Curth var
Quote from Funbeat user on 13 April 2015, 20:05Lite utvikningar gör inget tycker jag 😀
Kurre var min sensei, väldigt snäll och duktig! Det var han som fick mig intresserad av kampsport, och som visade att det finns mer än bara kampmomentet som är värt att träna på och tänka på. Jag tyckte om det, hel
Lite utvikningar gör inget tycker jag 😀
Kurre var min sensei, väldigt snäll och duktig! Det var han som fick mig intresserad av kampsport, och som visade att det finns mer än bara kampmomentet som är värt att träna på och tänka på. Jag tyckte om det, hel
Quote from Funbeat user on 14 April 2015, 02:39Utvikningar är bra - de vidgar perspektiven. Har själv tränat liknande former. Vad gäller löpningen ligger jag dramatiskt efter, men det är som det skall vara. Vi har ju till nyårsafton 2016 på oss, eller hur? Kram till er alla från ett vintrigt Umeå.
Utvikningar är bra - de vidgar perspektiven. Har själv tränat liknande former. Vad gäller löpningen ligger jag dramatiskt efter, men det är som det skall vara. Vi har ju till nyårsafton 2016 på oss, eller hur? Kram till er alla från ett vintrigt Umeå.