Quote from Funbeat user on 1 February 2015, 20:36Summerar januari: 217km
Helt ok med tanke på att jag hunnit med en vända vinterkräksjuka också.
Summerar januari: 217km
Helt ok med tanke på att jag hunnit med en vända vinterkräksjuka också.
Quote from Funbeat user on 1 February 2015, 20:46Absolut godkänt, Annica! ????
Absolut godkänt, Annica! ????
Quote from Funbeat user on 2 February 2015, 10:11Hoppas det går bra för er andra?
Hoppas det går bra för er andra?
Quote from Funbeat user on 3 February 2015, 09:5029 mil är highscore på en månad så det går över förväntan 🙂
Bara mata på men som tidigare sagt, det kommer alltid tyngre veckor.Bra grupp.
29 mil är highscore på en månad så det går över förväntan 🙂
Bara mata på men som tidigare sagt, det kommer alltid tyngre veckor.
Bra grupp.
Quote from Funbeat user on 3 February 2015, 09:55Bra jobbat! 29 mil är väldigt respektabelt, i synnerhet i januari med tanke på väglag och väder! (t+)
Bra jobbat! 29 mil är väldigt respektabelt, i synnerhet i januari med tanke på väglag och väder! (t+)
Quote from Funbeat user on 3 February 2015, 23:32(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 10 February 2015, 11:03Ligger lite bakom 192 km hittills men ländsveckan i sälen gav massa bra skidträning. och lite löp.
Hur laddar ni för isiga gator i februari? Dubb?
Ligger lite bakom 192 km hittills men ländsveckan i sälen gav massa bra skidträning. och lite löp.
Hur laddar ni för isiga gator i februari? Dubb?
Quote from Funbeat user on 10 February 2015, 11:33Det är ingen panik än så länge, du hinner nog i kapp vad det lider 🙂
Jag kör med VJ Falcon, och försöker få in mer stiglöpning än vanligt. Har anmält mig till en nybörjarkurs med TNT så vi får väl se om det inte ska bli lite mer skog och stig i framtid
Det är ingen panik än så länge, du hinner nog i kapp vad det lider 🙂
Jag kör med VJ Falcon, och försöker få in mer stiglöpning än vanligt. Har anmält mig till en nybörjarkurs med TNT så vi får väl se om det inte ska bli lite mer skog och stig i framtid
Quote from Funbeat user on 1 March 2015, 18:51Passerade 400km idag, ligger före med i stort sett 22km. Ingen jättemarginal direkt, men tillräcklig.
Passerade 400km idag, ligger före med i stort sett 22km. Ingen jättemarginal direkt, men tillräcklig.
Quote from Funbeat user on 6 March 2015, 11:09Möjligen passerar jag 500km på söndag, om långpassen i helgen går som jag vill. Avser att springa back-to-back-pass, dvs ett långpass på lördag och ett på söndag. Jag går ut stillsamt med 15+24km, det blir längre och mer senare, i sommar.
Möjligen passerar jag 500km på söndag, om långpassen i helgen går som jag vill. Avser att springa back-to-back-pass, dvs ett långpass på lördag och ett på söndag. Jag går ut stillsamt med 15+24km, det blir längre och mer senare, i sommar.