Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 13:09Tänk strumpbyxor Elin - dom mäts ju i denier. 🙂 Elite är förmodligen tjockare.
Tänk strumpbyxor Elin - dom mäts ju i denier. 🙂 Elite är förmodligen tjockare.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 13:16Elite får det bli då, i den mindre av de två storlekarna som jag skulle fundera på.
Trodde jag ja...de hade 1 par i lager i den storleken när jag började kika men de hann tydligen bli slutsålda under tiden jag velade. 😀
Elite får det bli då, i den mindre av de två storlekarna som jag skulle fundera på.
Trodde jag ja...de hade 1 par i lager i den storleken när jag började kika men de hann tydligen bli slutsålda under tiden jag velade. 😀
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 13:18Ja det verkar som om Elite går ur sortimentet.
Ja det verkar som om Elite går ur sortimentet.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 13:19Vela en stund till så kan du köpa vintertightsen istället. 😉
Vela en stund till så kan du köpa vintertightsen istället. 😉
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 13:24Jag är nybliven ägare till ett par Elite och tycker att deras måttabell stämmer bra men gissar att man bör hålla sig till den mindre storleken om man ligger på gränsen.
Högst ovetenskapliga test ger att Elite-brallorna i dagsljus framkallar fniss hos ung
Jag är nybliven ägare till ett par Elite och tycker att deras måttabell stämmer bra men gissar att man bör hålla sig till den mindre storleken om man ligger på gränsen.
Högst ovetenskapliga test ger att Elite-brallorna i dagsljus framkallar fniss hos ung
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 13:261 denier = 1 gram per 10.000 yards (drygt 9 km) fiberlängd.
Elite är förmodligen tunnare..
1 denier = 1 gram per 10.000 yards (drygt 9 km) fiberlängd.
Elite är förmodligen tunnare..
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 13:34Ah fel av mig - jag trodde Elite var 70 och dom andra 50.
Betr utseende såg jag en kille som sprang i långa 2XU tights och en långärmad 2XU tröja - instoppad i tightsen. Byxorna ordentligt uppdragna. Till det Five fingers.
Jaaaa, jag blev lite fnissnödi
Ah fel av mig - jag trodde Elite var 70 och dom andra 50.
Betr utseende såg jag en kille som sprang i långa 2XU tights och en långärmad 2XU tröja - instoppad i tightsen. Byxorna ordentligt uppdragna. Till det Five fingers.
Jaaaa, jag blev lite fnissnödi
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 13:39Elite är en blandning mellan 50 och 70, de vanliga är bara 50. Ja jag får väl antingen köpa de enklare, ett par vintertights eller gå upp ett par kilon...eller ner tio kilon.
Elite är en blandning mellan 50 och 70, de vanliga är bara 50. Ja jag får väl antingen köpa de enklare, ett par vintertights eller gå upp ett par kilon...eller ner tio kilon.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 13:42Kristina: Var det månne på Rundays barfotapass? Den killen hade t.o.m. bruna VFF i mocka (sådär snyggt IMO). Byxorna var så högt uppdragna att de skulle kunna kvala in som en s.k. "balettpung". Förlåt 😉
För att gå åter till ämnet så är det ett lätt val.
Kristina: Var det månne på Rundays barfotapass? Den killen hade t.o.m. bruna VFF i mocka (sådär snyggt IMO). Byxorna var så högt uppdragna att de skulle kunna kvala in som en s.k. "balettpung". Förlåt 😉
För att gå åter till ämnet så är det ett lätt val.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 13:49Erik: Jag törs inte skriva om det var där men jag kom osökt att tänka på en jättekondom med ankfötter. 🙂 jag fick se till att inte ha honom framför mig för då gick det inget bra att springa. 😀
Erik: Jag törs inte skriva om det var där men jag kom osökt att tänka på en jättekondom med ankfötter. 🙂 jag fick se till att inte ha honom framför mig för då gick det inget bra att springa. 😀