Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 13:55Ptjaaaa, man kanske kan pressa sig ned i ett par XS, hur pass töjbart är tyget? Jag har monstruösa vader och är lite orolig att de inte ska få plats i en så liten storlek...
Ptjaaaa, man kanske kan pressa sig ned i ett par XS, hur pass töjbart är tyget? Jag har monstruösa vader och är lite orolig att de inte ska få plats i en så liten storlek...
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 13:58Faran är kanske att dom blir obehagligt låga i midjan? Fast du kanske gillar låga tights - jag gör det inte.
Faran är kanske att dom blir obehagligt låga i midjan? Fast du kanske gillar låga tights - jag gör det inte.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 14:02Jag vill hellre ha dem låga i midjan, tyckte de såg ganska höga ut på bilderna. 🙂
Jag vill hellre ha dem låga i midjan, tyckte de såg ganska höga ut på bilderna. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 14:16Elin,
Jag har dom "vanliga" fast i caprimodell. Jag har S och tror säkert jag hade kommit i XS i benen - men möjligen hade det suttit lite för hårt runt magen.
Du skriver att du har monstruösa vader - för att ge dig en hint om en vadstorlek som nog komm
Elin,
Jag har dom "vanliga" fast i caprimodell. Jag har S och tror säkert jag hade kommit i XS i benen - men möjligen hade det suttit lite för hårt runt magen.
Du skriver att du har monstruösa vader - för att ge dig en hint om en vadstorlek som nog komm
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 14:29Då var första passet avverkat i min ECT (Elite Compression Tights)... helt underbara. Nu idag sitter jag på kontoret med dessa (nytvättade) på mig under jeansen för ultimat återhämtning. Känns kanon! Har haft mail konversation med Ted Ås som jobbar med de
Då var första passet avverkat i min ECT (Elite Compression Tights)... helt underbara. Nu idag sitter jag på kontoret med dessa (nytvättade) på mig under jeansen för ultimat återhämtning. Känns kanon! Har haft mail konversation med Ted Ås som jobbar med de
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 14:35Kristina: Tack för hjälpen, jag har inte mätt mina vader på länge men när jag gjorde det för ett par år sedan var de 39 centimeter, får gå hem och göra en ny ansats på den fronten sedan. 🙂 Ligger väl runt 60 kgs-gränsen, just nu något över skulle jag tr
Kristina: Tack för hjälpen, jag har inte mätt mina vader på länge men när jag gjorde det för ett par år sedan var de 39 centimeter, får gå hem och göra en ny ansats på den fronten sedan. 🙂 Ligger väl runt 60 kgs-gränsen, just nu något över skulle jag tr
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 14:36Vassego - det var så lite så.
Du står för Elitandet själv Elin - det behöver du inga specialbrallor för att fixa. 🙂
Vassego - det var så lite så.
Du står för Elitandet själv Elin - det behöver du inga specialbrallor för att fixa. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 10 August 2011, 14:54Elin och Elit - vad är skillnaden...
Eli*
Elin och Elit - vad är skillnaden...
Eli*
Quote from Elias Engqvist on 10 August 2011, 14:55F.ö. är jag lite sur på att mina 2XU-tights inte har ficka! Annars är dom sköna!
F.ö. är jag lite sur på att mina 2XU-tights inte har ficka! Annars är dom sköna!
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 14:57Mina har ficka - pilutta dej Christer! 😉
Mina har ficka - pilutta dej Christer! 😉