Quote from Elias Engqvist on 10 August 2011, 14:58%&¤¤%&#)
%&¤¤%&#)
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 14:59Jag får ta och döpa om mig till Elit A istället. 😉
Nu blev det ett par vanliga i S och därtill ett par calf guards (vad man nu kallar det på svenska) att ha till kortbyxor och cykelbyxor, får väl se om de kan tänkas passa.
Avsaknad av ficka är ju en li
Jag får ta och döpa om mig till Elit A istället. 😉
Nu blev det ett par vanliga i S och därtill ett par calf guards (vad man nu kallar det på svenska) att ha till kortbyxor och cykelbyxor, får väl se om de kan tänkas passa.
Avsaknad av ficka är ju en li
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 15:01Yepp jag har en nyckelficka fram..-
Yepp jag har en nyckelficka fram..-
Quote from Elias Engqvist on 10 August 2011, 15:03Kan det vara jag som missat den? Måste kolla då jag kommer hem - Jag har korta tights!?
Kan det vara jag som missat den? Måste kolla då jag kommer hem - Jag har korta tights!?
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 15:05mina är långa
mina är långa
Quote from Catharina Brattlin on 10 August 2011, 15:07Jag är nyfiken - varför vill man ha såna här kompressionstights? 🙂
Jag är nyfiken - varför vill man ha såna här kompressionstights? 🙂
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 15:13testa om det funkar.
testa om det funkar.
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 15:22Jag har länge funderat på kompressionsstrumpor men aldrig köpt några eftersom jag är lite kinkig med vad jag har på fötterna när jag springer och jag har trott att det skulle bli svårt att få ned vaderna i dem.
Anledningen till att jag vill ha kompressio
Jag har länge funderat på kompressionsstrumpor men aldrig köpt några eftersom jag är lite kinkig med vad jag har på fötterna när jag springer och jag har trott att det skulle bli svårt att få ned vaderna i dem.
Anledningen till att jag vill ha kompressio
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 15:25Sylvia: Dom är otroligt sköna helt enkelt. 🙂 Fast jag har absolut inte mina varje löppass - det tror jag inte på. Men jag har ingen medicinsk anledning att använda dom och därför vill jag inte ha "bh" på mina muskler hela tiden. Jag har dom om jag känne
Sylvia: Dom är otroligt sköna helt enkelt. 🙂 Fast jag har absolut inte mina varje löppass - det tror jag inte på. Men jag har ingen medicinsk anledning att använda dom och därför vill jag inte ha "bh" på mina muskler hela tiden. Jag har dom om jag känne
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 15:37Efter att ha rivit hål på mina nya, så funderar jag på om inte ett bra tillbehör vore ett par billiga knäskydd man kan springa i?
:/
Efter att ha rivit hål på mina nya, så funderar jag på om inte ett bra tillbehör vore ett par billiga knäskydd man kan springa i?
:/