Quote from Funbeat user on 26 May 2014, 20:44Bra gjort Juhani! Det visar att vi 50+ kan. 🙂 Själv funderar jag på vad dels ett adrenalinpåslag och styrkepass kan göra för att förbättra tider på löpdistanser. Förra helgen sprang jag mitt elfte Göteborgsvarv på en tid 5 minuter snabbare än 2013. Vad
Bra gjort Juhani! Det visar att vi 50+ kan. 🙂 Själv funderar jag på vad dels ett adrenalinpåslag och styrkepass kan göra för att förbättra tider på löpdistanser. Förra helgen sprang jag mitt elfte Göteborgsvarv på en tid 5 minuter snabbare än 2013. Vad
Quote from Funbeat user on 27 May 2014, 17:11Tak! Ewa . Tror att styrketräning , speciellt plankan efter pass har gjord sitt ! När du har bättrat tider ! Bra att träna bålen den påverkar så mycket löp tekniken . Stark bålmuskulatur Samma som bra teknisk löp stek . 🙂
Tak! Ewa . Tror att styrketräning , speciellt plankan efter pass har gjord sitt ! När du har bättrat tider ! Bra att träna bålen den påverkar så mycket löp tekniken . Stark bålmuskulatur Samma som bra teknisk löp stek . 🙂