Quote from Funbeat user on 31 January 2014, 19:28Glömde en sak!
Har lagt in långpass med ett tempo som känns svårt att hålla. Dvs lite väl långsamt. Känns dock skönt när man kan lägga km bakom sig utan att bli för trött./Martin
Glömde en sak!
Har lagt in långpass med ett tempo som känns svårt att hålla. Dvs lite väl långsamt. Känns dock skönt när man kan lägga km bakom sig utan att bli för trött.
/Martin
Quote from Funbeat user on 31 January 2014, 21:46Lycka till ! Martin ! vi gör det i våras! milen under 40 min !!!! 🙂
Lycka till ! Martin ! vi gör det i våras! milen under 40 min !!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 February 2014, 13:01Lycka till! 🙂
Lycka till! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 February 2014, 17:25Bra Martin! Lycka Till! det här fixar du
Bra Martin! Lycka Till! det här fixar du
Quote from Funbeat user on 3 February 2014, 11:06Martin, jag gick tillbaka till ditt första inlägg. Är du säker på att din maxpuls är runt 173? Om du missat lite i maxpulstesten är den kanske 5-10 slag högre, och om du tränar mer pulsbaserat än blodsmakbaserat blir dina pulspass i så fall lite för "mesi
Martin, jag gick tillbaka till ditt första inlägg. Är du säker på att din maxpuls är runt 173? Om du missat lite i maxpulstesten är den kanske 5-10 slag högre, och om du tränar mer pulsbaserat än blodsmakbaserat blir dina pulspass i så fall lite för "mesi
Quote from Funbeat user on 17 February 2014, 14:35Maxpulsen? Har testat själv och kom upp i 168 slag/minut. Notera att detta gjorde jag själv i backarna hemmavid. Kan nog vara så att maxpulsen ligger pyttelite högra än 172. men inte mycket.
Har nu brottats med influensa/förkylning igen och har inte trän
Maxpulsen? Har testat själv och kom upp i 168 slag/minut. Notera att detta gjorde jag själv i backarna hemmavid. Kan nog vara så att maxpulsen ligger pyttelite högra än 172. men inte mycket.
Har nu brottats med influensa/förkylning igen och har inte trän
Quote from Funbeat user on 24 May 2014, 20:57Martin ! Jag gjorde det i dag ! Sprang under 40 min. 🙂 är ny snart 51 år. Och ny PB är 39:55 min . 🙂
Martin ! Jag gjorde det i dag ! Sprang under 40 min. 🙂 är ny snart 51 år. Och ny PB är 39:55 min . 🙂
Quote from Funbeat user on 24 May 2014, 23:05Härligt Juhani!
Härligt Juhani!
Quote from Funbeat user on 25 May 2014, 09:30(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 25 May 2014, 09:44Grattis Juhani!
Otroligt starkt!
Kram,
Jenny
Grattis Juhani!
Otroligt starkt!
Kram,
Jenny